Smokey glam makeup look

Foto

Voor deze look heb je weer maar 1 palet nodig. Ik ben niet zeker of je dit exacte palet nog kan kopen, maar het zijn basiskleuren, dus ik weet zeker dat je gelijkaardige kleuren kan vinden! Het is heel simpel & snel en het is heel zomers met het goud.

Foto

We hebben helemaal niet veel dingen nodig, enkel een gouden, een zilveren en een zwarte oogschaduw, primer, eyeliner en mascara!

– Maybelline New Yord Eyestudio Smoky glam palet in de kleur 06 Smoky Night
– MylΓ¨ne eyeshadow primer
– Catrice eyeliner pen in de kleur Black: €2, 29
– Essence multi action mascara: €2, 49

Foto

Dit is een close-up van het palet.
Het goud en zilver zijn heel gepigmenteerd, maar de zwarte oogschaduw is heel wat moeilijker om mee te werken.
Voor deze look heb ik gekozen om met het borsteltje te werken dat bij het palet zat, en dit ging prima, maar je kan evengoed een andere borstel of zelfs je vinger gebruiken.

Foto

Allereerst heb ik de gouden oogschaduw aangebracht op heel mijn ooglid en een klein beetje erboven.

Foto

Daarna heb ik in mijn buitenste ooghoek zilvere oogschaduw aangebracht en heb deze dan een beetje in het goud gemengd om een mooie overgang te krijgen.
(hier gebruik je best een blending brush voor)

Foto

Over het buitenste stukje zilver heb ik dan een beetje zwarte oogschaduw gedaan en ik heb deze dan ook weer een beetje gemengd met het zilver. (weer met de blending brush)

Foto

Als laatste heb ik nog een dun lijntje eyeliner net boven mijn wimperrand gemaakt. Ik heb ook wat mascara opgedaan en dan is de look klaar! Deze mascara van Essence vind ik heel leuk omdat die je het effect geeft van valse wimpers, maar toch natuurlijk is.

Veel plezier!
~ Hannelore

Comment

