Painting a landscape

Foto

In deze post kan je lezen over één van mijn favoriete bezigheden: schilderen!

In this post you can read about one of my favourite occupations: painting!

Foto

Ik schilder echt supergraag en het liefst van al schilder ik landschappen. Ik ben deze zomervakantie pas echt begonnen met op doeken te schilderen en ik ben dus geen ‘pro’ of hoe je het ook wil noemen. Ik schilder voor mijn plezier en dit vind ik het belangrijkste!
Wat heb je trouwens aan een schilderij wanneer je het zelf niet eens mooi vind?

I absolutely love to paint and I like painting landscapes the best. This summer holiday I finally started painting on canvas, so I’m definitely not a ‘pro’ or however you want to call it. I paint because I like it and that’s all that counts!
What’s the deal with a painting you don’t like yourself anyways?

Foto

Ik schilder altijd wel met een voorbeeld. Ik vertrouw mezelf nog niet genoeg om gewoon te beginnen en af te wachten hoe het wordt.
Tim Gagnon (GagnonStudios op Youtube) is een fantastische schilder en daar zoek ik dan ook vaak iets van op om na te doen.

I always paint with an example in front of me. I’m not confident enough yet to just start painting and wait what it will look like.
Tim Gagnon (GagnonStudios on Youtube) is an amazing painter and it’s here I often look for something to recreate.

Foto

Meestal duurt een schilderij bij mij 1-2 dagen. Het hangt ervan af wanneer ik begin en of er veel details op het schilderij staan.Het lijkt misschien alsof het snel klaar geraakt, maar dit is echt niet zo! Eens je begint te schilderen merk je pas hoeveel lagen kleuren in één schilderij zitten!

Mostly with me a painting takes about 1-2 days. It depends when I start and whether it has a lot of details. It may seem like it’s done very fast, but this really isn’t the case! Once you start painting you notice how many layers there are in one single painting!

Schilder jij soms?
Laat het hieronder zeker weten!

Do you sometimes paint?
Leave a comment below!

~ Hannelore

Comment

