Quick healthy hair tip

De uiteinden van mijn haar zijn dikwijls redelijk droog.
Dit komt waarschijnlijk doordat shampoo de natuurlijke oliën uit je haar haalt en deze heeft je haar juist nodig om er gezond en glanzend uit te zien.

Daarom doe ik dus, wanneer ik mijn haar was, alleen shampoo op de kruin van mijn hoofd. Aangezien de uiteinden van je haar nooit echt vuil of vettig worden (bij mij alleszins niet),
is het redelijk zinloos om het te belasten met shampoo.
Geen nood, de shampoo loopt uit je haar langs de uiteinden, dus je haar is nog steeds volledig proper!

Om je haar nog extra te herstellen, kan je een beetje conditioner aanbrengen op de uiteinden van je haar.
Zo krijg je die prachtige glanzende lokken die niet pluizen of erg droog en breekbaar aanvoelen!

Hopelijk helpt deze quick tip jullie en jullie haar!
~ Hannelore

Comment

