Tip: don’t ditch them!

Ik heb echt vaak het gevoel dat ik een verschrikkelijke miskoop heb gedaan.Ik heb zelfs een speciaal vakje in mijn kast voor de kleren die ik nooit aandoe of niet mooi vind, maar laat ze daar niet hangen!
Ik heb onlangs tussen deze kleren zitten neuzen en ik vond ongeloofelijk veel leuke dingen.

Probeer kleren op een andere manier te dragen of combineer ze met accesoires. Je vindt er vast ook dingen tussen die nu opeens wel in de mode zijn. Als je toch met het miskoopgevoel blijft zitten gooi je kleren dan niet weg, maar ga ze ruilen of verkoop ze tweedehands
en het is echt geen moeite om ze aan het goed doel te geven. Wel?
Er zijn vaak ruilbeurzen en er zijn veel dorpen waar je oude kleren in containers kan gooien die dan later worden uitgedeeld.
Bovendien is het ook veel beter voor het milieu om ze aan een goed doel te geven of ze tweedehands te verkopen/weg te geven in plaats van ze in de vuilnisbak te gooien. Het is zo’n zonde als goede, bijna nooit gedragen kleren weg gegooid worden.

Je kunt ook altijd Hannelores voorbeeld volgen en oude kleren pimpen. Stuur ons zeker een mailtje met het resultaat.
~ Lilyth

Comment

