Review: Essence cherry blossom girl

Foto

Zodra ik over deze collectie las, wou ik hem meteen gaan uitproberen!
Het is een superleuke en originele herfst-collectie met een oosters tintje. Ze bevat oogschaduw, eyeliner, lipstick, highlighter en zelfs papieren wimpers!

Foto

Dit is een product dat ik al heel lang wil uittesten. Een vriendin van mij had het gekocht en het zag er gewoonweg prachtig uit!
Het is een lipstick-potlood, vergelijkbaar met de just bitten lipstain van Revlon. Het is een mooie oranje-rode kleur zonder glitter. Hij is wel een beetje droog, dus ik raad aan om er wat lipgloss over te doen.
Deze kleur heet 01 cherry cherry girl, maar je had ook nog een lichtere kleur, 02 it’s peachy not pink.

Foto

Het tweede en laatste product dat ik kocht is dit oogschaduw quattro.
De naam is 01 dreaming under a cherry tree.
Dit is de eerste oogschaduw quattro van Essence die ik heb; en ik ben er heel tevreden mee! Ik ga zeker uitkijken naar meer leuke kleurtjes.

Foto

Hier zie je de swatches van de oogschaduw.
De kleuren zijn best wel gepigmenteerd, maar op deze swatch zien ze er wat bleek uit. In het echt zijn ze veel feller!
Er is een koraalrode, lichtgrijze, zalmroze en donkergrijze oogschaduw en je kan er heel veel verschillende looks mee doen.
De kleuren zijn ook perfect voor de herfst, dus dit is leuk meegenomen!

Ik ben echt fan van deze collectie en de rest van de producten zagen er ook heel erg leuk uit! Ga zeker je Kruidvat checken als je ook een van deze leuke producten wilt uittesten!

Veel plezier!
~ Hannelore

Comment

