Review: Rituals makeup

Foto

De place to be voor fashion freaks is absoluut de Flair Shopping Day!
Ook dit jaar kon je weer in het Wijnegem shopping terecht voor een dag met leuke beauty-standjes, goody bags en veel meer.
Er was zelfs een gratis workshop waar je gratis makeup kreeg.
Dit konden we zeker niet laten liggen!
De make-up kwam van het merk Rituals en is 48,50 euro waard.

Foto

De 4 color eye shadow (Saphire Collection) is een oogpaletje met
4 kleuren en 2 borsteltjes. Er zit genoeg pigment in de oogschaduw en hij brengt ook gemakkelijk aan. Ik zou het zelf niet zo snel kopen, maar het is eigenlijk toch wel een handig paletje.
De kleurenschakeringen zijn perfect op elkaar afgestemd,
zodat je er een voledige ooglook mee kunt maken.
De twee rechtse kleuren hebben redelijk veel glans,
maar de andere twee zijn zo goed als mat.

Prijs: € 23,50.

Foto

We kregen ook het oogpotlood Color Contour Black. Dit is echt het beste oogpotlood dat ik ooit gebruikt heb. Ik heb niet zo’n vaste hand en ik ben niet zo goed in het aanbrengen van vloeiende lijntjes op mijn oog. Hiermee was dat helemaal geen probleem. Ik hoefde geen druk te zetten op het potlood, want het gaf direct kleur af. Het blijft lang zitten en ik vind hem vooral mooi op mijn waterlijn.

Prijs: € 9,50.

Foto

Ten slotte kregen we ook nog een Perfection Volume mascara.
Mijn wimpers werden echt goed verlengd, maar ik vind het wel jammer dat hij je wimpers niet scheidt. Bij mij plakken ze allemaal aan elkaar en dat geeft echt geen mooi effect. Van de kleur ben ik wel fan. Ik ben dan ook helemaal weg van Ultra Black mascara.

Prijs: €15,50.

Ik ben dus best tevreden over deze makeup!
Zelf zou ik niet direct zoveel uitgeven aan basic makeup,
maar hij is echt wel de moeite waard!

Zijn jullie ook naar de Flair Shopping Day geweest?
Laat zeker weten wat jullie ervan vonden.
~ Lilyth

Comment

