Trend alert: Studs!

Foto

Deze upcoming trend zie je in zo goed als elke winkel. Je vindt de studs niet alleen terug op shouderstukken, maar ook op bijvoorbeeld handtassen, schoenen, juwelen … In deze post toon ik jullie een paar van mijn favoriete stukken!

You can see this upcoming trend in pretty much every store. You can find studs on shoulder pads, handbags, shoes, jewelry … In this post I’ll be showing you a few of my favourite pieces!

Foto

Schoenen met studs tonen zeker en vast je edgy kant. Ze kunnen subtiel aangebracht worden op bijvoorbeeld zwarte pumps, maar echte durvers kiezen voor pumps bezaaid met studs. Deze schoenen zijn van Forever21.

Studded shoes definitely show off your edgy side. They can be subtle on for example black pumps, but real daredevils go for pumps covered in studs. These shoes are from Forever21.

Foto

Dit is toch nog altijd mijn favoriet: een blouse met studs op de kraag. Het ziet er stoer, maar toch classy uit. Ik ben nog steeds op zoek naar het perfecte bloesje, maar heb het spijtig genoeg nog niet gevonden.

This one stays my favourite: a blouse with studs on the collar. It looks tough, yet classy. I’m still looking for the perfect blouse, I unfortunately haven’t found it yet.

Foto

Tot slot heb ik nog deze: studded schouderstukken. Zelf zou ik dit niet direct dragen, maar bij andere mensen vind ik het echt prachtig!
Subtielere studs zou ik misschien nog wel zien zitten.

Last but not least I’ve got these: studded shoulder pieces. I maybe wouldn’t wear it myself, but I love it one other people!
I might like more subtle studs.

Ook fan van studs?
Winkels waar ze deze zeker verkopen zijn H&M, Forever21, New Look, …
Ik ben er zeker van dat je binnenkort deze trend in
bijna elke winkel tegenkomt!

Also a fan of studs? Stores that sell tons of clothes like these are H&M, Forever21, New Look…
I’m pretty sure you’ll be able to see in pretty much any store soon!

Laat hieronder zeker weten wat jij van deze trend vindt!
Make sure to let us know below what you think of this trend!
~ Hannelore

Comment

