Favourite fall polishes

Foto

Ik ben echt een nagellak-junkie! Ik hou ervan om telkens een andere kleur op mijn nagels te doen. In deze post laat ik jullie mijn favoriete nagellak zien voor deze herfst.

I’m a real nail polish junkie! I love to paint my nails in all different colours. In this post I’m showing you my favourite nail polishes for this fall.

Foto

Dit is de eerste nagellak. Hij is grijs met een paarse ondertoon.
Wat ik heel leuk vind is dat hij geen glitter heeft.
Hij is van de wintercollectie van Essence van vorig jaar, dus hij is helaas niet meer verkrijgbaar. Je vindt een gelijkaardige kleur wel bij veel andere merken.

This is the first nail polish. It is grey with a purple undertone.
What I really like is that it has no glitter in it.
It was in the Essence winter collection last year, so unfortunately it isn’t available anymore. You do find similar colours at many other brands.

(it’s a snow-woman’s world by Essence)

Foto

Deze nagellak is een beetje kerst-achtig, maar ik vind hem toch heel leuk voor de herfst! Hij is grijs met heel veel kleine stukjes glitter.
Hij is wel wat moeilijker van je nagels te krijgen.

This nail polish is a bit Christmas inspired, but I still like it a lot for fall!
It is grey with a lot of small glitter. This makes it harder to get of your nails.

(Metallic nailpolish by Hema: € 2,50)

Foto

Dit is echt een van mijn all-time favourites. Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie bronze nagellak toen ik deze zag staan bij Catrice.
Hij zit ergens tussen brons en goud en heeft wel redelijk wat glitter.
Maar ook dit nagellakje is niet meer te verkrijgen :(

This is one of my all-time favourites. I had been looking for a nice bronze nail polish for a while when I saw this one at Catrice.
It is somewhere between bronze and gold and has a reasonable amount of glitter.
This nail polish, again, isn’t available anymore :(

(Browno Mars by Catrice)

Foto

Mijn vierde keuze is deze paars-rode nagellak van Mylène. Persoonlijk vind ik hem wat te donker voor de zomer, maar voor de herfst is hij perfect.

My fourth choice is this purple-red colour by Mylène. Personally I think it’s slightly too dark for summer, but it’s perfect for fall.

(colour 71 by Mylène)

Foto

Deze topcoat mocht zeker niet ontbreken! Eigenlijk is het geen topcoat, maar ik vind hem supermooi over een andere kleur nagellak. Hij is doorschijnend rood met kleine en grote stukken glitter.
De glitter doet me een beetje denken aan de bladeren in de herfst.

I really couldn’t forget about this topcoat! It actually isn’t a real topcoat, but I like it a lot on top of other polishes. It is see-through red with small and big chunks of glitter.
The glitter kind of reminds me of fall.

(Time for romance by Essence)

Zo, dit waren mijn 5 favoriete tinten nagellak voor deze herfst.
Hou jij ook zo van nagellak?

That’s it, my 5 favourite polishes this fall.
Do you like nail polish as much as I do?

Veel plezier deze herfst!
Have fun this fall!

~ Hannelore


Comment

