October favourites

Foto

 Oktober is alweer voorbij.
Dit wil zeggen dat het tijd is voor mijn maandelijkse favourites post!

October is already over again. This means that it’s time for my monthly favourites post!

Foto

Dit is op het moment mijn favoriete handtas. Het is een kleine satchel in een mooie donkergroene kleur met goudkleurige accenten. Er past niet bijster veel in, maar voor mij is het net groot genoeg.

This is my favourite bag of the moment. It’s a small satchel in this beautiful dark green colour with gold accents. It doesn’t fit that much stuff, but I think it’s the perfect size.

Foto

Ik ben meestal niet zo zot van parfum, maar deze ruikt echt ongelofelijk lekker. Van geurtjes van celebs verwacht ik meestal niet zoveel omdat ik altijd denk dat het puur commercieel is, maar deze geur is echt fantastisch! De vloeistof in het flesje is zwart, maar als het de lucht raakt wordt het transparant.

I’m mostly not really fond of perfume, but this one smells incredible. I don’t expect that much of fragrances made by celebs because I’m always convinced that it’s pure commercial, but this scent is just marvellous! The substance in the bottle is black, but it becomes transparant as soon as it touches the air.

Foto

In de winter is mijn huid veel droger en dit vraagt om een andere foundation. Deze clear & matte oil-free foundation van Essence zorgt ervoor dat mijn huid niet uitdroogt en toch ook weer niet supervettig wordt.

In winter my skin gets a lot more dry and this asks for a different foundation. This clear and matte oil-free foundation by Essence makes sure that my skin doesn’t dry out but it doesn’t make my skin oily either.

Foto

‘s Morgens houd ik van een snelle & simpele look en daar is deze eye soufflé van Essence perfect voor. Hij voelt niet aan als een mousse, eerder als een gewone oogschaduw, maar hij is heel gepigmenteerd en blijft lekker lang zitten. Deze is in de kleur pas de copper. Hij is spijtig genoeg niet meer verkrijgbaar.

In the morning I like an quick & simple look and this eye soufflé by Essence is perfect for those days. It doesn’t feel like a mousse, it’s more of a pressed eyeshadow, but it’s very pigmented and it stays on for a long time. This colour is called pas de copper. Unfortunately it was a Limited Edition.

Foto

Deze nagellak zag je al in mijn Favourite fall polishes post. Ik heb hem al een tijdje, maar afgelopen maand werd hij pas echt een van mijn favorieten. Hij is grijs met een paarse ondertoon en heet it’s a snow-womans world.

I already showed you this nail polish in my Favourite fall polishes post. I’ve had it for a while now, but last month it became one of my favourites. It’s grey with a purple undertone and is called it’s a snow-womans world.

Foto

Over deze lippenbalsem zijn de meningen blijkbaar verdeeld: sommigen vinden hem fantastisch, anderen vinden hem de slechtste lippenbalsem ooit. Ikzelf vind hem super! Hij is zeker en vast mijn favoriete lippenbalsem ooit. Wanneer het kouder wordt, worden mijn lippen heel droog en dan kan ik echt niet leven zonder mijn lippenbalsem. Deze geeft niet veel kleur af, alleen een beetje glans.

There are different opinions on this lip balm: some find it amazing, others hate it. I personally adore it! It’s one of my favourite lip balms EVER. When it gets colder, my lips get very dry and I absolutely can’t live without my lip balm. This one isn’t very pigmented, it just gives your lips some shine.

Dit waren mijn favoriete producten van afgelopen maand!
Zitten er ook enkele van jouw favorieten bij?

This were my favourite products of the month!                                                                    Are there some things in there you like as well?

~ Hannelore

Comment

