Big Fall Haul (part 2)

Picture

 photo c0851e52-378f-49af-85e1-094ae93107b4_zpse820d703.png

Hier komt het tweede deel van mijn Big Fall Haul. Een beetje laat, maar ik heb er ook enkele spulletjes bijgestoken die ik onlangs heb gekocht of gekregen. Om te beginnen laat ik jullie mijn juwelen zien.
Doodskoppen zijn erg in en dit armbandje is lekker subtiel, zodat je er niet al the gothic uitziet. De kleur is ook héél neutraal en het past dus bij elke outfit. Ik heb ook twee ear cuffs gekregen en een armband met een ring aan. Ook juwelen die ik al héél lang wou en eindelijk ook heb gevonden. Ik vind ze wel iets stoers hebben en ze zijn echt mooi. De armband met ring en de ear cuffs komen uit New Look.

Here is the second part of my Big Fall Haul. A little bit late, but I have added some things that I have recently bought. First I would like to show you my jewelery. Skulls are really hot at the moment and this bracelet is very subtile, so you don’t look to gothic. The colour is also very neutral and it suits with every outfit. I also got two ear cuffs and a bracelet combined with a ring. I wanted these jewelery for a very long time already, so I ‘m really happy that I’ve found them. They are a bit though and I really like them. You can find the bracelet with the ring and the ear cuffs in New Look.

Picture

Picture

Picture

 photo 2a38c274-1a62-4183-be6b-d0f476ed2068_zpsca1a6bbd.png

Next heb ik ook enkele nagellakjes gekregen. Een zwarte van NYC:
city blackout (119); en vier van essence: gold fever (121), deze gebruik ik liefst als een topcoat, omdat hij niet volledig dekt; let’s get lost (128); redvolution (115) en naughty and pink (107). Sinds de essence nagellakcollectie vernieuwd is, is die ook veel beter dan de vorige. De nagellak blijft langer, het borsteltje lakt echt goed vind ik, want het is vrij breed en de nagellak is net iets lopender en droogt dus minder snel uit.

Next I have got some cool nail polish. A black one from NYC: city blackout (119); and four from essence: gold fever (121), I use this one mostly as a top coat, because it doesn’t cover your entire nail; let’s get lost (128); redvolution (115) and naughty and pink (107). Since the essence nail polish collection is renewed it is also a lot better. The nail polish stays longer, the brush works really well, because it’s pretty wide and the nail polish is a bit more fluent, so it dries out less quick.

 photo 070af67f-8b75-4799-8b00-aa7d82847acf_zpsf2f755b7.png

Picture

Picture

Deze make-up komt uit het kruidvat en ik heb een lipstain/lipgloss van Catrice gekocht, waar ik echt aan verslaafd ben! Je kunt hem zo intens maken als je zelf wilt, de kleur ziet er héél vreemd uit in het flesje, maar is eigenlijk veel lichter en blijft echt goed zitten. De kleur heet Are You Red-y en is een bessen kleur. Ik heb ook een concealer van Maybelline gekocht. Hij is handig mee te nemen in je tas, omdat hij zo klein is en hij is vooral gemakkelijk als je slechts een paar oneffenheden hebt en die wilt verstoppen. Hij droogt je huid ook niet zo uit, omdat hij vrij vet is, en is volgens mij dus ideaal voor mensen met een droge huid. Tenslotte heb ik ook nog twee oogschaduwen gekocht van Catrice die in reclame waren. Ik vind de kleuren echt prachtig, omdat ze die metaalschijn hebben en ook gewoon de look van de oogschaduw zelf trok me meteen aan. Ze heten CO3: Treasure It en CO1: So Precious.

This make-up comes from Kruidvat. I have bought a lipstain/lipgloss from Catrice. Yoiu can make it as intense as you want. The colour looks really weird inside the bottle, but it’s actually much brighter and it stays on for a very long time. It is called Are You Red-y and has a berrylike colour. I’ve also bought a concealer from Maybelline. It’s really handy to take with you, because it’s so little. It can easy remove small imperfections and works especially well when you have a dry skin. Finally I also bought two eyeshadows from Catrice, with a metal colour. They have amazing pigments and they also look great. They are called CO3: Treasure It and CO1: So Precious.

Picture

En dan als laatste nog wat Action producten. Ze zijn allemaal weer heel goedkoop en van redelijke kwaliteit, dus denk ik dat de foto’s genoeg zeggen.

And finally again some Action Products. They are all very cheap and reasonable quality, so I think that the pictures say enough.

 photo 457770ce-12d1-4684-a7c9-c74099ae1ceb_zpsa533b441.png

2 lippenstiten die lekker smaken en ook goede balsems zijn en dan drie lipstains die heel lang blijven, maar ook wel heel fel zijn, dus wees er niet te gul mee.

2 lipsticks that taste great and they are pretty good lip balms and also three lip stains that stay on for a really long time, but they’re also quite intense, so don’t be too generous with them.

 photo 14ae1d93-9c0c-493f-851b-57ae2c435f48_zpsa9af436e.png

Picture

En dan nog enkele oogschaduwpaletjes. Het nadeel is dat ze zeer zwak zijn en de oogschaduw al snel brokkelt. De paletjes aan de zijkanten bevatten wel veel pigment en ze zijn leuk om te experimenteren, maar niet voor dagelijks gebruik.

And finally some eyeshadow pallets. The disadvantage is that they’re very weak and the eyeshadow starts to crumble almost immediately. The pallets on the side contain a lot of pigments and they’re a lot of fun to experiment with, but I do not like to use them daily.

En nu snel op naar de lente en warmer weer :D
And now on our way to spring and hotter weather :D
~ Lilyth

Comment

