Angry Birds pizza

Foto

Deze keer heb ik een poging gedaan om een Angry Birds pizza te maken. Ik ben mij ervan bewust dat hij niet helemaal perfect is, maar als je je ogen half dicht doet, lijkt hij er nog best veel op ;)

This time I tried to make an Angry Birds pizza. I am aware of the fact that it isn’t perfect, but if you close your eyes a little bit, it looks already way better ;)

Foto

Zo zag mijn pizza eruit als hij gebakken was.
Ik weet dat de Angry BirdΒ  niet rond is, maar het deeg rond mijn vogel was helemaal opgeblazen waardoor hij nog minder rond werd.

This is what my pizza looked like when it was baked.
I know that the Angry Bird isn’t round, but the dough around my bird had swollen up completely what made hem even less round.

Ik moet wel zeggen dat hij heel lekker was!
Hieronder vinden jullie het filmpje van Rosanna Pansino waar ik mijn inspiratie haalde. Haar pizza’s zien er echt ongelofelijk uit (en zeker in vergelijking met de mijne)!

I must say that it was very delicious!
You can find the video by Rosanna Pansino that inspired me below. Her pizzas do look incredible (and definitely compared to mine)!


Koken jullie ook zo graag? Of eten jullie het liever gewoon op?

Do you like to cook as much as I do? Or do you rather just eat it?

Bon appΓ©tit!
~ Hannelore

Comment

