Calvin Klein nail polish

Foto

Foto

 

Vandaag heb ik twee interessante lakjes gekregen om aan mijn collectie toe te voegen! (al is die collectie al aan het exploderen…)
Het zijn alletwee kleurtjes van Calvin Klein:
de linker heet “tutu” en de rechter “madly mauve”.
Ik vond ze in Blokker voor 2,99 euro per stuk :)

Today I got two very exciting polishes to add to my collection!
(My nail polish collection is really exploding…)
They are both colours by Calvin Klein:
the left one is called “tutu” and the right one “madly mauve“.
I got them at Blokker for 2,99 euro each :)

Foto

Madly mauve is een heel mooie dubbelmetaal kleur: als het ligt erop valt, lijkt het paar of blauw.
Paars was een kleur die ik nog miste in mijn collectie,
dus ik ben heel blij met deze aankoop!
Ik heb wel gemerkt dat de lak zelf niet erg dekkend is:
je hebt ongeveer drie lagen nodig om het op de kleur in het flesje te laten lijken.

Madly mauve is a really pretty duochrome colour:
when the light hits it, it looks either purple or blue.
Purple was a colour that was still missing in my collection,
so I’m very happy with this purchase!
I did notice that the polish itself isn’t very opaque:
you need around three coats to make it look like the colour in the bottle.

Foto

Tutu is een andere unieke kleur: hij is zwart met bronze, goude en zilvere glitter. Opnieuw had ik nog geen zwarte nagellak dus dit is een heel goede aanvulling van mijn collectie!
Deze heeft ook niet veel pigment, dus ik raad jullie aan om weer drie lagen aan te brengen.

Tutu is another very unique colour: it’s black with bronze, gold and silver glitter. I, again, did not own any black polish so this is a very good addition to my collection!
This one isn’t very pigmented either, so I recommend to apply three coats. 

En dat was een snelle post over mijn nieuwste aankopen :)

There you have a quick post about my new purchases :)

Hebben jullie een Calvin Klein nagellak? Vinden jullie hem leuk?
Do you own any Calvin Klein polishes? Do you like them?

~ Hannelore

Comment

