Review: Roots van Lush

DSC01145

Hoi allemaal!                                                                                                                                          Ik wilde echt heel graag Roots reviewen van Lush, omdat ik hem zo goed vind.            Meestal doe ik wel wat ik wil^^, dus hier komt een korte review.

Hi everyone!

I really wanted to review Roots by Lush, because I love it so much.                                           I mostly kind of do what i want ^^, so here comes a small review.     

DSC01140

Ik heb hem vooral gekocht, omdat ik al meteen zin had om hem te gebruiken. Het zag er dan ook zo leuk uit, alles bij Lush trouwens. Er stond ook op dat het een haarmasker was voor fijn en dun haar en laat mijn haar nu net tot in extreme mate bij deze categorie horen.

I especially bought it because I wanted to get using it straight away. It looked just so much fun, everything at Lush does actually. The container said that it was a hair mask for thin hair and what happens to be is that my hair is absolutely part of this categorie.

Je zou kunnen zeggen dat hij een beetje reukt naar munt tandpasta, maar je wast je haar toch meteen na het aanbrengen. Je hoeft dus geen fan van de geur te zijn.

You could say it smells a bit of mint toothpaste, but you don’t have to be a fan of the smell as you wash your hair not long after you apply it.

DSC01142

Nadat ik er een redelijk grote hoeveelheid voor een kwartier lang van in mijn haar had zitten wrijven, kon ik eindelijk onder de douche. Je hebt dus wel genoeg tijd nodig om het aan te brengen. Na het douchen voelde mijn hoofhuid enorm fris aan, echt zalig!             Mijn haar was superzacht en zag er gezond uit. Ik heb al veel conditioners gebruikt,     maar  heb nog nooit zo’n goed effect gekregen.

After I had been rubbing a decent amount of conditioner in my hair for about 15 minutes, I finally could hop into the shower. You do need quite a bit of time to apply it. After showering, my scalp felt very fresh, it was amazing!                                                                     My hair was super soft and it looked really healthy. I used a ton of conditioners before, but they never worked this well before.

DSC01145

Ik heb mijn haar ondertussen al terug enkele keren gewassen en het voelt nog steeds zachter aan dan voordien. Het is dus niet nodig om het masker iedere keer aan te brengen. Misschien ook leuk om te weten: hij kost € 19,95.

I’ve washed my hair a few times again already and it still feels way softer than before. There is realy no need to apply it every time. Another something that might be handy to know: it cost about € 19,95.

Makkelijk, leuk en het werkt echt! Meer is er niet nodig om het tot één van mijn favoriete producten van het moment te bombarderen.

Easy, fun and it really works! That’s all it takes to make this conditioner one of my favourite things of the moment.

Zoals gewoonlijk mag je het altijd laten weten als je ook al goede (of slechte) ervaringen hebt gehad met Roots of andere Lush producten.

As always you are free to let us know wether you’re happy (or not so happy) about the Roots by Lush or if you have tried out other products.

~ Lilyth

Comment

