Zebra nail art

DSC01292

Een tijdje geleden heb ik enkele nail art pennen gekocht van MAX. Ik vind ze erg leuk en heb besloten om er wat nail art mee te doen.

Dit is mijn beste poging tot een zebra print. Het is zeker niet perfect, maar het is leuk genoeg voor mij ;)

A while ago I bought some nail art pens by MAX. I really like them and I decided to do some nail art with them.

This is my best take on a zebra print. It is far from perfect, but it’s cute enough for me ;)

Je begint best met het aanbrengen van een base coat, zodat je nagels niet verkleuren?Ik heb de Essence studio nails 24/7 nail base gebruikt.

Nadat deze laag volledig gedroogd is, breng je 2 laagjes witte nagellak aan. Je kleur moet goed dekken.

(Biocura French Manicure Nail Varnish)

First apply a base coat to keep your nails from turning yellow.
I used the Essence studio nails 24/7 nail base.

After that has dried, apply 2 coats of whit nail polish. You want your colour to be really opaque.

(Biocura French Manicure Nail Varnish)

De volgende stap is waarschijnlijk de moeilijkste: neem je zwarte nail art pen en maak kleine streepjes op je nagels.
Je begint best aan de zijkant van je nagel en veegt je borsteltje naar het midden. Zo krijg je de scherpe lijnen die een zebra heeft.
Wees creatief en maak dikkere, dunnere of zelfs dubbele strepen.

(MAX Nail art polish in Black)

The next step is probably the hardest: take your black nail art pen and make little stripes on your nails.
You want to start on one side of the nail and flick your brush towards the middle. This way you create the sharp line a zebra has.
Be creative and make some thicker or thinner or even double.

(MAX Nail art polish in Black)

Het is aan jezelf om te kiezen of je deze laatste stap ook doet, maar ik wilde graag wat sparkels toevoegen met een andere nail art pen. Ik maakte gewoon een paar simpele lijnen tussen de zwarte om het wat rommeliger te maken.Je kunt deze stap even goed weg laten als je een realistischer design wilt.
(Ooit al een zebra met glitter gezien? Ik niet in ieder geval!)

(MAX Nail art polish in Bronze)

The last step is optional, but I like to add some sparkles by using another nail art pen.
I added a few random lines in between the black ones to make it messier.
You can leave this step out if you want your design to look more realistic.
(Have you ever seen a zebra with glitter? I surely haven’t!)

(MAX Nail art polish in Bronze)

Dat was het!
Nu ben je compleet gezebrafied door mij^^

That’s it!
Now you have been completely zebra-fied by me ^^

~ Hannelore

4 thoughts on “Zebra nail art

Comment

