Let it snow!

DSC00219

Jippie! Het sneeuwt… WEER!!!
Nu ik eindelijk dacht dat het warmer ging worden en ik definitief afscheid kon nemen van de winter, begint het opnieuw te sneeuwen! *zucht*

Yay! It snows… AGAIN!!!
When I thought the weather was finally getting better and I could say goodbye to winter, it starts snowing all over again! *sigh*

DSC00223

Gelukkig ben ik niet depressief binnen blijven zitten, maar heb ik me laten inspireren door de sneeuw om met mijn fototoestel aan de slag te gaan.

Verwacht niets professioneel, ik heb gewoon de foto’s van mijn winterse dag die ik het mooiste vind uitgekozen en ik vind het wel leuk om ze ook met jullie te delen.

Luckily I didn’t stay depressed inside, but I let the snow inspire me to start fooling around with my camera.

Don’t expect something professional, I just choose the pictures of my wintery day that I liked the most and I thought it would be a nice idea to share them with you.

DSC00245

DSC00246

(om één of andere reden hou ik van deze foto^^)
(for some reason I Lo-ove this pic^^)

DSC00247

DSC00249

DSC00251

DSC00252

DSC00255

DSC00262

Sneeuwt het bij jullie ook? Wat vinden jullie van een winter wonderland?

Is it snowing at your place too? What do you guys think of this winter wonderland?

~ Lilyth

2 thoughts on “Let it snow!

Comment

