My Big Bazar Haul!

De laatste tijd zit mijn gezondheid nogal in een dipje.Vandaag heb ik toch eindelijk tijd gevonden om nog eens een (snelle) blogpost te maken.
Hannelore is enkele weken geleden naar de Big Bazar geweest en heeft toen ook drie makeupjes van Revlon aan € 3,oo per stuk voor mij meegebracht.

I’m not feeling very great lately, but today I finally decided to make a (quick) post.
Hannelore went to Big Bazar a few weeks ago and when she was there she got me three Revlon products for € 3,00 each.

DSC00445revlon just bitten lipstain

Net zoals haar heb ik ook een Just Bitten Lipstain + Balm gekocht.
Ik heb hem in de tint Fate. Dit is een bruinige tint, die snel nogal donker overkomt. Als je, na wat oefening, de lipstain echter zachtjes aanbrengt krijg je een heel mooi nude effect. Dit geeft net dat beetje meer kleur aan je lippen. De lippenbalsem die er bij zit vind ik ook geweldig. Het is niet de allerbeste lippenbalsem, maar is echt bedoeld om je lippen vochtig te houden wanneer je Fate gebruikt.

Just like her I got a Just Bitten Lipstain + Balm.
I have it in the colour Fate. It’s a brown shade that looks dark very easily. If you can apply however, after a bit of practice, a very thin layer you get a nice nude effect.
This adds that bit more colour to your lips. I also love the balm that came with the lipstain. It’s not the best lip balm I’ve ever used, but it is meant to really moisturize your lips whenever you use Fate.

lippen nude

Lippen zonder makeup
Lips without makeup

lippen revlon lipstain

Lippen met de Revlon Just Bitten Lipstain + Balm (Fate)
Lips with the Revlon Just Bitten Lip stain + Balm (Fate)

DSC00448DSC00453

Spice It Up is een donker rode lipgloss met goude en rode glitter uit de Revlon Colorburst lipgloss collectie. Ook dit is een vrij donkere kleur. Het is altijd een uitdaging voor mij om donkere kleuren op mijn lippen te dragen. Ik ben steeds bang dat het er overdreven gaat uitzien, maar eens ik het onder de knie heb vind ik ze heel mooi. Deze lipglossen bevatten vooral veel pigment zonder plakkerig aan te voelen. Enkel jammer dat, net zoals bij alle lipglossen, de kleuren snel vervagen als je iets eet, drinkt… Het borsteltje is volgens mij vrij speciaal. Ik had het in ieder geval nog nooit gezien. Het is vlak langs beide kanten, waardoor je preciezer te werk kan gaan. De Revlon Colorburst lipglossen zijn dus echte aanraders. Het is zeker één van de beste lipglossen die ik al gehad heb.

Spice it up is a dark red lipgloss with gold and red glitter from the Revlon Colorburst lipgloss collection. This is a pretty dark colour as well. For me it’s always a challenge to wear dark colours on my lips. I’m always afraid that it will look overdone, but once I get the hang of it I mostly really like it. These lipglosses are really pigmented without feeling sticky. The only downside, to practically every lipgloss, is that they don’t stay for very long when you drink or eat something. I think the brush is very special. I hadn’t seen it before. It’s flat on the sides which makes it a lot easier to apply. That’s why I really recommend the Revlon Colorburst lipglosses. It is definitely one of the best lipglosses I have ever tried.

MINOLTA DIGITAL CAMERA

lippen revlon spice it up

Lippen met Spice It Up (de glitter is jammer genoeg niet zo duidelijk, maar in het echt zeker wel)
Lips with Spice It Up (the glitter isn’t really showing up, but you can really see it in real life)
 
revlon grape fizz

En dan heb ik ook nog een Revlon nagellakje gekocht. Het is een scented lakje. Dit betekent dat wanneer je nagellak droog is je nagels een geurtje hebben. In dit geval was het een druivengeur. In het begin is de geur heel sterk, maar na een tijdje wordt hij zachter. Zoals jullie misschien gezien hebben in onze tag, ben ik verzot op deze geur.
De nagellak is wel héél lopend en jammer genoeg heb je minstens drie lagen nodig eer hij goed dekt. Dit is lastig, maar uiteindelijk geeft hij wel een mooie kleur. Je kunt hem natuurlijk ook altijd als top coat gebruiken, want er zitten prachtige glitters in. Vooral op donkere kleuren zoals zwart en donker blauw staat hij mooi als top coat.

Last but not least I bought a Revlon nailpolish. It is a scented lacquer. This means that it has a unique smell when you’re nails are dry. This particular one smells like grapes. At first the smell was really strong, but it softens after a while.
As you might have seen I absolutely love the smell.
The nailpolish is really runny so you need at least three coats to get a nice vibrant colour.
This means it takes a while to paint your nails, but eventually the colour is really nice. You can also use it as a top coat because it has beautiful glitter in it. It especially looks good on dark colours such as black and dark blue.

Zo, dat was alles wat Hannelore uit de Big Bazar heeft meegebracht.
Hopelijk voel ik me snel terug beter, want ik wil jullie nog héél veel laten zien.^^

That was everything Hannelore got for me at Big bazar.
Hopefully I get better soon, because I’ve got a ton of things to show you ^^

~ Lilyth

Comment

