My first attempt at magnetic nail polish

20130428-185728.jpg

Gisteren heb ik uiteindelijk toch magnetische nagellak gekocht bij de Action. Ik had het er al vaak zien liggen, maar ik had nooit gedacht dat het daadwerkelijk zou werken (aangezien  het maar €1,49 kost). Hier ga ik jullie mijn allereerste poging laten zien en je bent gewaarschuwd: ik moet nog heel wat leren! ;)

Yesterday I decided to finally give in and I bought magnetic nail polish at Action. I had seen it around there for a long time, but I never thought it would actually work (as it cost only €1,49). Here I’ll be showing you my very first attempt and be aware: it didn’t turn out good! ;)

20130428-185705.jpg

Ik vind dat de verpakking er heel duur uitziet!
Er waren verschillende kleuren waaruit je kon kiezen, maar ik koos deze met grijs en paars. Ze hadden ook nog rood, groen, goud …
Er staat geen naam op het doosje en dit is wel lastig wanneer je wil zien welke verschillende kleuren er allemaal zijn.

I think the packaging looks really fancy!
There was a variety of colours to choose from and I went for this one with grey and purple.
They also had packs that included red, green, gold …
There isn’t a name or code on the packaging or on the polishes so that makes it harder to see how many different packs there are.

20130428-185903.jpg

Eén doosje bevat twee magnetische nagellakjes en een magneet. Ik dacht dat een van deze kleuren een basislaag ging zijn en de andere magnetisch, maar dit is veel beter!
De lakjes hebben een goede grote: je kan ze vergelijken met de Catrice nagellakjes, maar deze zijn een heel klein beetje korter.

One pack contains two magnetic nail polishes and a magnet. I thought there would be one base colour and one magnetic colour, but this is even better!
The bottles are a decent size: you can compare them to the Catrice ones, but these ones are slightly shorter.

20130428-185721.jpg

Om de print op je nagels krijgen moet je eerst de je nagels lakken met de magnetische nagellak (niet vergeten met het flesje te schudden) en dan houd je de magneet net boven je nagels voor enkele seconden. Houd het er niet te lang want dan mislukt je patroon.
Je moet ook oppassen dat je je nagel niet aanraakt met de magneet, dit is moeilijk in het begin, maar toen ik bij mijn pink kwam lukte het wel ;)

To get the print on your nails you have to appply the polish to your nails (after shaking the bottle well) and then you take the magnet and hold it above your nails for a few seconds. Don’t hold it there too long because it will ruin the pattern.
You also have to be careful not to touch your nail, at first it’s really hard, but once I got to my little finger I finally got the hang of it ;)

Ik raad deze nagellak zeker aan omdat hij echt FANTASTISCH is (zeker voor deze prijs)!

I definitely recommend checking these out because they are AWESOME quality for the price!

 

Have fun :)

~ Hannelore

Comment

