Small Köln/Cologne Haul!

20130501-131014.jpg

Gisteren ben ik op een schooluitstap geweest naar Keulen! Ik vond het echt een prachtige stad, maar jullie zijn waarschijnlijk meer geïnteresseerd in de winkels.
Voor het shoppen in Keulen heb ik maar één woord: OMG ^^

Yesterday I went on a school trip to Cologne! I thought it was a beautiful city, but you guys are probably more interested in the stores.
I have only one word to describe shopping in Cologne: OMG ^^

20130501-131038.jpg

Ik heb maar drie dingen gekocht omdat ik niet echt vond dat ik meer nodig had, maar de dingen die ik heb gekocht zijn er die ik echt graag wou.
Allereerst kocht ik twee lakjes van P2. Teske had hierover geblogd toen zijn naar Duitsland was geweest en ze leken me enorm leuk. Een ander pluspunt is de prijs: ze kosten maar €1,55! De kwaliteit lijkt me zeker goed en de kleuren vind ik echt prachtig.
Het viel me op hoe weinig glitterende nagellak de collectie bevat. Dit vind ik leuk meegenomen aangezien ik niet echt een grote fan ben van nagellak met glitter.

Ik heb de lakjes gekocht bij DM.

Ik koos ervoor om twee kleuren te kopen: 910 feel tropical! en 920 up in the air!
Feel tropical  is een mooie oranje kleur die wat neigt naar koraal. Ze is heel zomers, maar toch weer niet té oranje. Up in the air is een pastelblauwe kleur met een paarse ondertoon.
Dezelfde kleur zou je kunnen krijgen door lichtblauw te mengen met lila.

I only got three things because I didn’t feel like I needed more makeup, but the things I bought are things I really wanted.
First of all I bought two P2-nail polishes. Teske had blogged about these when she went to Germany and they seemed really pretty. Another nice thing is the price: they cost only €1,55! The quality seems pretty good and I adore the colours.
I noticed that there aren’t many shimmery polishes in the collection. I really like this because I’m not a big fan of shimmery colours.

I bought two colours: 910 feel tropical! and 920 up in the air!
Feel tropical is a beautiful orange colour that has a hint of coral in it. It is very summery, but it’s still not too orange. Up in the air is a pastel blue colour with a purple undertone.
You could get the same colour by mixing light blue and lilac.

I bought the laquers at DM.

20130501-131100.jpg

Douglas is een parfumerie die je kan vergelijken met Ici Paris bij ons. Ze hebben er alleen veel meer merken. Ze verkochten er OPI, Nicole by OPI, Bobbi Brown, Smashbox, NYX …
Ik wou al heel lang een NYX Jumbo Eye Pencil uitproberen, maar ze zijn hier in België helaas nergens te koop :(
Ik sprong dan ook een gat in de lucht toen ik ze bij Douglas zag liggen. Ik wou het liefst de kleur Milk kopen, maar die hadden ze niet. Daarom heb ik Yogurt gekocht: een prachtige roosgoude kleur.

Douglas is a perfumestore where you can find a lot of different brand of makeup. They sell a lot of brands you can’t find in Belgium like Nicole by OPI, Bobbi Brown, Smashbox, NYX …
I wanted to buy a NYX Jumbo Eye Pencil for a really long time, but they aren’t available here in Belgium :(
I did get really excited as soon as I saw them at Douglas. I actually wanted to buy the colour Milk, but they didn’t have that one so I bought Yogurt: a really pretty rose gold colour.

20130501-131050.jpg

Hier kan je de swatch van Yogurt zien.

Here you can see Yogurt swatched.

 

 

Auf Wiedersehen!

~Hannelore

One thought on “Small Köln/Cologne Haul!

Comment

