NOTD (Nail Of The Day): Up in the air!

20130503-202836.jpg

In deze post konden jullie al lezen dat ik heel zomerse nagellak van p2 had gekocht in Keulen eerder deze week. Ik heb hem dezelfde dag nog opgedaan en deze kleur vind ik echt fantastisch! Deze foto’s zijn vandaag genomen.
Het is dus al de derde dag dat ik de nagellak op heb, maar dat is er zeker niet aan te zien!
Hij ziet er bijna perfect uit en dit heb ik nog NOOIT gehad bij nagellak na drie (!) dagen.

In this post right here you could already read about the p2 nail polish I bought when I was in Cologne earlier this week. I put it on my nails the same day and I absolutely love this colour! These pictures were taken today.
That means it’s the third day that this colour is on my nails, but you definitely wouldn’t say that! It looks almost perfect and I NEVER had this before after three (!) days.

20130503-203245.jpg

€1,55 voor nagellak?
Dit wou ik wel eens proberen, maar ik verwachtte er niet te veel van.
Die mening moet ik echt dringend herzien want ik heb mijn nieuwe favoriete nagellak gevonden! Voordat ik deze ontdekte vond ik de nagellak van Action altijd supergoed omdat hij er na enkele dagen nog redelijk goed uitzag. Je moest hem dan wel regelmatig bijwerken omdat hij hier en daar eens durfde te chippen.

Van deze nagellak heb ik twee gewone lagen aangebracht (met een basislaag eronder) en ik heb hem nergens moeten bijwerken. Ik controleer regelmatig of ik het flesje terug moet bovenhalen, maar dit is absoluut niet het geval.
Hij chipte een héél klein beetje aan mijn ringvinger, maar dit kan je amper zien.
Wanneer ik nog eens in Duitsland ben, breng ik zeker nog één of meer lakjes van dit fantastische merk mee!

€1,55 for a nail polish?
I wanted to try this out, but I didn’t expect much of it.
Just stop me right there! I think I found my new favourite nail polish. Before I discovered this one I always thought the nail polish you can get at Action was really good because it still looked decent after a few days. You did have to touch it up every now and then because it tended to chip.

I applied two normal coats of this polish (with a base coat underneath) and I didn’t have to take out the bottle again. I check regularly if it has chipped yet, but it barely chipped.
It chipped a tiny bit on my ring finger, but you can barely see it.
As soon as I’m back in Germany I’ll be getting myself one or more of these laquers!

Enjoy the sun!

~ Hannelore

3 thoughts on “NOTD (Nail Of The Day): Up in the air!

Comment

