My Favourite Exam Snacks

DSC00651

Ik ben een enorme snoeper. Meestal probeer ik er op te letten dat ik niet TE veel eet, maar tijdens de examens laat ik me wel eens gaan. Dit zijn mijn favoriete snacks tijdens het studeren.^^

I love eating sweets. Most of the time I’m trying not to exaggerate, but I can’t do that during the exams. These are my favourite snacks while I’m studying.^^

DSC00641

DSC00643

Ten eerste: chips & cola.
Chocola, snoep…maar ik ben vooral dol op chips. Zeker als ik aan mijn bureau zit zijn die zakjes verleidelijk. Dus dan durf ik wel eens net iets te veel te eten. :/
Ik vind de “share a coke with…” actie van Coca Cola trouwens heel leuk. Ik ben altijd weer benieuwd wat ik nu weer ga krijgen: friends, family…

First of all: crisps & coke.Chocolate, candy…but I am really fond of crisps. They are especially attractive when I’m sitting behind my desk. So sometimes I eat a little bit to much. :/ I love the “share a coke with…” campaign by the way. I’m always curious what I’m going to get next: friends, family…

DSC00649

Ik heb onlangs caramel gekocht en sindsdien hou ik ervan om koffie en chocomelk te maken à la Starbucks. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar mijn favoriet blijft toch warme chocomelk met veel slagroom en caramel. (ja, zelfs als het 20 °C buiten is)

I’ve recently bought caramel and now I adore coffee or chocolate milk à la Starbucks. I’ve tried everything already, but my favourite is still hot chocolate milk with a lot of whipped cream and caramel. (yes, even when it’s 20 °C outside)

DSC00646

Ten slotte, om er toch nog iets gezond bij te doen, geven smoothies me altijd enorm veel energie. Meestal pers ik een appelsien, maar gewoon sinaasappelsap uit een pak werkt ook. Dan nog 2 of 3 stukken fruit naar keuze toevoegen en in de blender. Je kunt ijsblokjes gebruiken of je smoothie in de ijskast zetten, maar ik gebruik liefst deze ijsstokjes. Deze zitten vol water en wanneer je ze laat bevriezen kun je ze zo in je drankje steken.

Finally, just to have something healthy in it too, smoothies always give me an enormous energy boost. Mostly I squeeze an orange, but orange juice will be just fine. Add 2 or 3 other pieces of fruit and put them in the blender. You can use ice cubes or you can put your smoothie in the fridge to cool it. But I like to use ice sticks. These sticks are filled with water and when you freeze them you can place them in your drink. 

Nog één weekje en dan zit het er voor mij alweer op. Ik moet zeggen dat deze snacks het wel gemakkelijker vol te houden hebben gemaakt.

Wanneer zitten jullie examens erop (of heb je er geen)?
Wat eten jullie graag tijdens het studeren of gewoon altijd? Nog veel succes iedereen!

Just one more week and then I’m done. I must say that these snacks have made the exams a lot easier.

When are your exams finished (or don’t you have any)?
What do you like to eat while your studying or al the time? Good luck to everyone!

~ Lilyth

3 thoughts on “My Favourite Exam Snacks

Comment

