My June beauty favourites

20130627-172554.jpg

De zomervakantie is begonnen en dit betekent onder andere dat het weer tijd is voor een post over mijn favoriete producten! Vandaag ga ik alleen beauty producten laten zien, en morgen volgt er nog een post over de liedjes die ik afgelopen maand goed vond.

The summer holidays just started and this means, among other things, that it’s time for another post about my favourite products! Today I’ll only be showing you beauty products and tomorrow I’ll be blogging about song I liked this past month.

20130627-172559.jpg

1. Kruidvat Effex Curly Effect Gel

Mijn haar is redelijk golvend met hier en daar een krul, maar doorheen de dag vallen deze krullen er wel eens uit. Daarom besloot ik deze gel uit te testen die ervoor zorgt dat je haar zijn textuur heel de dag door mooi behoudt. Ik moet zeggen dat hij bij mij heel erg helpt en hij maakt mijn haar helemaal niet plakkerig of hard. Nog een pluspunt is dat hij heel makkelijk uit te kammen is en dat hij je haar dus niet nog meer in de knoop draait.

My hair is quite wavy with some curls in my hair here and there, but they usually tend to fall out throughout the day. That’s why I decided to try out this gel because it’s supposed to keep your hair nice all day. I must say that it really helps to keep my waves/curls in place and it doesn’t make my hair sticky or hard at all. Another good thing is that it’s very easy to comb out, so it doesn’t tangle up your hair even more.

20130627-172603.jpg

2. Argan Oil Shampoo with moroccan argan oil extract

Shampoo met moroccan oil is al een tijdje een hele rage. Ik kwam hem maar nergens tegen en ik hoorde ook vaak dat hij heel duur was. Toen ik hem voor €1,89 zag staan bij Big Bazar wou ik hem maar al te graag uittesten. Ik moet zeggen dat hij mijn haar wel degelijk zacht en gezond maakt en hij ruikt nog goed ook!

Shampoo with moroccan oil has been popular for a while. I never saw it in stores and I heard that it was usually quite expensive. When I finally saw it at Big Bazar for €1,89 I almost couldn’t wait to try it out. I have to say that it really makes my hair softer and healthier and the shampoo also smells very nice!

20130627-172607.jpg20130627-172611.jpg

3. OPI Mauving to Manitoba

Dit is mijn eerste OPI nagellak. Ik vond OPI altijd nogal duur, maar aangezien deze goedkoper uitkwam omdat je er nog dingen bij cadeau kreeg heb ik hem toch maar gekocht. Ik toonde hem ook in deze post en sindsdien heb ik hem alleen nog maar meer gedragen. Hij lijkt misschien een beetje winters, maar ik vind dat hij bij elk seizoen past.
Ik heb hem vandaag toevallig ook op mijn nagels :)

This is my first ever OPI nail polish. I always thought OPI was too expensive, but since this came out cheaper because it came with some free things I bought it anyways. I also showed it in this post and ever since I wore it even more. It might look like too much of a winter colour, but I personally like it for any season.
As you’re maybe able to see I’m wearing it today as well :)

20130627-172616.jpg20130627-172622.jpg

4. L’oréal Paris Glam Shine Miss Candy in 702 Candy Pink

Deze lipgloss vind ik nogal veel kosten om zelf te kopen, maar ik heb hem gekregen bij Kruidvat. Er was namelijk een actie waarbij je bij aankoop van enkele producten een tasje kreeg met onder andere deze gloss in. Hij geeft niet enorm veel kleur af, maar hij voelt lekker aan op je lippen (hij plakt namelijk niet) en hij smaakt ook best lekker.

This lipgloss it a bit too pricey for my liking, but I got it for free at Kruidvat. When you bought a certain brand of products you received this little bag that contained this gloss and some other products. It isn’t very pigmented, but it does feel nice on your lips (it isn’t sticky) and it also tastes pretty good.

20130627-172626.jpg20130627-172633.jpg

5. Maybelline New York Diamond Glow in 11 Purple Drama

Dit palette besprak ik al uitvoerig in deze post, dus ik ga er hier niet meer té diep op ingaan. Het enige dat ik nog ga zeggen is dat het echt een mooie pigmentatie heeft en dat de kleuren er op je ogen ook heel leuk uitzien.

I talked about this palette in this post, so I won’t be talking about it too much in detail. One thing I do want to mention is the great pigmentation of the shadows and the fact that they look really nice on your eyes.

 

 

Prettige vakantie!
Have a nice holiday!

 

~ Hannelore

4 thoughts on “My June beauty favourites

Comment

