Review: Essence Get Big Lashes mascara (waterproof)

DSC01717

Deze mascara gebruik ik nu al een tijdje en ik vond het nu echt wel tijd om er een review over te schrijven. Hij is overigens ook mijn favoriete mascara van het moment!

I’ve been using this mascara for a while now and I thought it was about time to write a review about it. It also happens to be my favourite mascara of the moment!

DSC01716

Ik heb de gewone versie van deze mascara al wel geprobeerd, maar ik ben meestal toch meer fan van waterproof mascara’s omdat ze niet zo snel uitlopen (aangezien dit bij mij enorm snel gebeurt). Ik geloof dat deze €2,29 kost bij Kruidvat en de meeste mascara’s van Essence zitten rond deze prijs.

I have tried the normal version of this mascara before, but I’m mostly more fond of waterproof mascaras because they don’t smudge as easily (as this happens to me every time). I believe it cost around €2,29 at Kruidvat and the biggest part of the Essence mascaras are in this price range.

DSC01707DSC01709

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara. Ik heb van nature al redelijk lange en donkere wimpers en hier zit er nog een klein restje mascara op, maar ik heb mijn wimpers toch graag iets langer en voller.

Here you can see my lashes without mascara. I have reasonably long and dark lashes naturally and there might be some mascara left here, but I’d like to have my lashes a bit longer and fuller.

 

DSC01715

Dit zijn mijn wimpers na een goede laag mascara. Zoals je kan zien zijn ze best wel wat verlengd en ze zien er ook voller uit. Ik vind het super dat deze mascara niet klontert, dit komt namelijk veel voor bij dit soort borstels.

These are my lashes after a good coat of mascara. As you can see they got quite a bit longer and they also look fuller. I really like it that this mascara doesn’t clump, because this happens a lot with this kind of brushes.

DSC01713

Je kan de mascara ook goed opbouwen als je nóg vollere wimpers wil, maar dan moet je wel wat meer oppassen dat hij niet klontert.
Zoals ik al zei kan je met deze mascara gaan zwemmen, door de regen lopen, in je ogen wrijven … zonder dat hij uitloopt. Soms komen er wel een paar korreltjes af, maar geen lelijke vegen.

Ik raad deze mascara zeker aan als je langere & vollere wimpers wil of als je gewoon op zoek bent naar een goede waterproof mascara!

You can also really build up the mascara if you want even fuller lashes, but then you do have to watch out it doesn’t clump.
As I said you can go swimming, walk in the rain, rub in your eyes … with this mascara on. Sometimes there might be a few little dots coming of, but no ugly smudges.

I definitely recommend this mascara if you want longer & fuller lashes or if you’re just looking for a good waterproof mascara!

 

 

~ Hannelore

One thought on “Review: Essence Get Big Lashes mascara (waterproof)

Comment

