NOTD: Put Lavender On Agenda

DSC01773

Deze nagellak vond ik in de uitverkoop bij Kruidvat voor slechts €0,50. Ik vond de kleur – een soort van donker lila – zo mooi dat ik hem doodgraag wou uittesten.
Hij stelde me wel wat teleur toen ik hem opdeed, want hij lakt niet zo goed! Dit ben ik niet gewoon van Catrice lakjes…

I found this nail polish at Kruidvat for only €0,50. I liked the colour – kind of a dark lilac – that much I couldn’t wait to try it out.
I was rather disappointed when I put it on, because it won’t go on smoothly! This has never happened to any of my Catrice lacquers before…

DSC01769

Op deze foto draag ik één laag nagellak. Hij is alles behalve effen en hij lakt best wel crèmig. Op sommige plaatsen lakt hij veel te dik en op andere dan weer te dun.
Ik heb een paar andere kleuren van Catrice en daar ben ik wel heel tevreden van. Ik vraag me af waarom deze niet goed lakt… :(

On this picture I’m wearing one coat of nail polish. It’s anything but even and it goes on quite creamy. On some spots it’s way too thick and on others it’s too thin.
I have got a few other Catrice colours that I’m really happy about, so I wonder why this one doesn’t go on well at all.

DSC01771

Ik heb er swatches van opgezocht en bij andere mensen lijkt hij heel fijn te lakken. Na twee lagen ziet hij er bij mij al heel wat beter uit, maar nog altijd niet zoals ik had verwacht.
Misschien heb ik net een slecht flesje gekocht of lag hij al wat lang in de rekken.

Ik ben al bij al toch blij dat ik hem heb gekocht, want ik vind het een heel unieke kleur. Ik kan hem het best beschrijven als een zanderig lila. Hij neigt ook een beetje naar bruin.

I looked up other swatches and there this colour seems to go on really nice. After two coats it looks a bit better, but it still isn’t quite what I expected.
Maybe I just bought a bad bottle or it had been there for a long time already.

I’m still happy I got it, because I think it’s a really unique colour. I can best describe it as a sandy lilac. It also slightly leans toward brown.

H

5 thoughts on “NOTD: Put Lavender On Agenda

Comment

