Current favourite songs #4

Het is alweer een maand geleden dat ik nog eens een post maakte over mijn favoriete liedjes en daarom laat ik jullie vandaag weer enkele liedjes horen die ik de afgelopen maand non-stop heb gedraaid.

It has already been a month since I’ve done another post about my favourite songs so that’s why today I’ll be showing you some songs I have been putting on repeat the entire month of July.

1. Avicii – Wake Me Up

Dit liedje geeft me ENERGIE! Als je een liedje nodig hebt om ‘s morgens mee op te staan raad ik je zeker en vast Wake Me Up aan en ik verzeker je dat je meteen uit je bed springt om te beginnen dansen.

This song gives me ENERGY! If you ever need a song to wake you up in the morning I definitely recommend Wake Me Up and I assure you that you’ll jump right out of your bed to start dancing. 

2. Martin Solveig & The Cataracs – Hey Now ft. Kyle

Een vrolijker liedje dan dit bestaat gewoonweg niet. Het past perfect bij het zalige weer waarvan we de afgelopen weken hebben kunnen genieten hier in België. Weg met de trieste liedjes die alleen maar doen denken aan regen en koude dagen; het is zomer en daar moeten we volop van genieten!

A happier song than this one simply doesn’t exist. It goes perfect with the awesome weather we’ve been enjoying in Belgium the past few weeks. No more sad songs that remind you of rain and cold days; it’s finally summer and we should enjoy it to the fullest!

3. Bridgit Mendler – Ready or Not

Dit liedje is niet zo bekend, maar sommige onder jullie kennen Bridgit Mendler vast wel uit de Disney Channel serie Good Luck Charlie. Ik vind dit liedje echter helemaal niet ‘Disney’ of ‘commercieel’ maar heel leuk en vrolijk. De videoclip is ook een aanrader en past, naar mijn mening, perfect bij het liedje.

This song isn’t that well-known, but some of you might know Bridgit Mendler from the Disney Channel series Good Luck Charlie. I don’t think this song is ‘Disney’ or ‘commercial’ at all though. It’s really happy and fun. I also recommend you to watch the videoclip because I think it goes really well with the song.

4. Django Django – Default

Dit is geen nieuw liedje en ook niet onbekend, maar ik ben er deze maand toch pas echt van gaan houden. De strofen zijn leuk, maar het refrein vind ik het allerleukste gedeelte.
Ik ben zelf wel fan van indie-muziek, dus dit nummer hoort zeker op mijn playlist voor de zomer thuis ;)

This song isn’t exactly new or unknown, but I really started loving it this month. The verses are nice, but I like the chorus the most. I’m quite a fan of indie music myself, so this definitely belongs on my playlist for the summer ;)

 

Nu ik het zo bekijk besef ik dat al deze liedjes heel energiek zijn, maar in de maand juli was ik door het fantastisch goede weer in een heel zomerse en vrolijke bui.

When I look at this list now I realize that all of these songs are really energetic, but in the month of July the nice weather got me into a summery and happy mood.

 

 

Weten jullie nog leuke zomerse liedjes?
Do you know any nice summer songs?

 

 

~ Hannelore

Comment

