Review: Elsève Extraordinary Oil

DSC00847

Mijn haar was echt heel erg beschadigd, dus was ik wanhopig op zoek naar een product om mijn haar terug gezond te maken. Uiteindelijk heb ik Elsève Extraordinary Oil van l’Oréal Paris gekozen en daar ga ik vandaag een review over schrijven voor jullie.

My hair was really damaged, so I was desperately looking for a product to make my hair healthy again. Finally I chose Elsève Extraordinary Oil by l’Oréal Paris and today I’m going to write a review about it for you guys.

DSC00851

De fles vind ik alvast heel mooi. Ze is vrij stevig en ziet er mooi uit. Er zit best veel in dus ik denk wel dat je er even mee zult toekomen.

I already like the bottle. It’s pretty firm and looks really pretty. There’s quit a lot in it, so I think that you will be able to use for a long while.

Het werkt eigenlijk heel simpel. Je drukt 3 of 4 keer op de dop en er komt een doorzichtige olie uit de fles, die ik dan meestal tussen mijn handen wrijf. Dan breng ik de olie aan  op mijn haar en vooral op de beschadigde stukken. Je kunt dit doen voor het wassen, voor het brushen of als finishing touch.

It actually works very simple. You press the cap 3 or 4 times and there comes a transparent oil out of the bottle, that I mostly rub between my hands. Then I apply the oil to my hair and especially on the damaged parts. You can do this before washing or brushing your hair or as a finishing touch.

DSC00850

Zo dat is even kort hoe het product werkt en eruit ziet, maar wat vind ik er nu van? Mijn haar was echt wel beschadigd en enkel een knipbeurt bij de kapper heet dat kunnen verhelpen, maar de olie zorgde er wel voor dat het niet erger werd.

Well that’s shortly the explanation on how the product works and looks, but what do I think about it? My hair was completely damaged and the only thing that worked was going to the hairdresser, but the oil did stop my hair form damaging even more.

Voor het wassen voelde het voor mij aan als een conditionner. Ik gebruik de Elsève Extraordinary Oil echter meestal als finishing touch. De olie maakt mijn haar super zacht en glad en hij ruikt ook erg lekker. Probeer wel niet te veel te nemen, want dat maakte mijn haar heel vettig.

Before washing my hair it felt like a conditioner to me. But I use the Elsève Extraordinary Oil mostly as a finishing touch.  The oil makes my hair super soft and smooth and it smells great too. Do try not to take too much though, because that made my hair very greasy.

DSC00847

De Elsève Extraordinary Oil is zeker een goed product. Een fles kost echter € 12,99. Het is aan jullie om uit te maken of jullie er zoveel geld aan willen spenderen, maar ik vind dit eerlijk gezegd best duur.

The Elsève Extraordinary Oil is definitely a nice product. However one bottle costs            € 12,99. It’s up to you to decide if you want to spend that much money on it, but honestly I find this a bit expensive.

Als jullie al ervaring hebben met de Elsève Extraordinary Oil mogen jullie die hier altijd met ons delen.

If you already have some experience with the Elsève Extraordinary Oil you can always share it with us right here.

~ Lilyth

Comment

