TV shows everyone should watch

Ik volg niet erg veel series, maar er zijn er een paar die ik kost wat kost wil volgen. Hieronder kan je lezen waarom ik deze programma’s zo goed vind en waarom iedereen ze volgens mij zou moeten volgen…

I don’t follow a lot of series, but there are a few that I really want to watch.
Click read more to read why I like these shows so much and why I think everyone should watch them…

Pretty Little Liars

Dit is hands down mijn favoriete serie. Ik volg PLL al van toen seizoen één net uit was in Amerika en ik ben sindsdien een trouwe fan. De serie gaat (voor al wie het niet zou weten) over een groet van vijf meisjes. Op een dag raakt één van hen – de ‘leider’ -vermist en sinds deze dag krijgen de overgebleven vriendinnen keer op keer berichten aan van een zekere ‘A’.

De serie zit vol mysterie, actie en ook humor en na bijna vier seizoenen ben ik er nog helemaal niet op uitgekeken! Wat ook mooi om te zien is, zijn de prachtige outfits van de meiden. Ze zien er elke aflevering weer fantastisch uit en bieden ook mij hopen inspiratie voor mijn eigen outfits.

Heb jij ook zin om Ashley Benson, Lucy Hale, Troian Bellissario en Shay Mitchell te zien acteren in Pretty Little Liars? Aarzel dan niet! Je kan de serie volgen op Vijftv of online.

This is hands down my favourite tv show. I’ve been following PLL ever since season one came out in the US and I’ve been a loyal fan since then. The serie is about (for all of you who don’t know) about five girls. One day one of them – the ‘leader’ – gets missing and as of that day the other friends keep getting message from a person named ‘A’.

The show is full of mystery, action and also some humour and after almost four seasons I still can’t get enough of it! What’s also nice to see, are the girls’ outfits. They look amazing every single episode and they give me a ton of inspiration for my own outfits.

Do you also want to see Ashley Benson, Lucy Hale, Troian Bellissario and Shay Mitchell in Pretty Little Liars? Don’t hesitate! You can follow Pretty Little Liars online too.

 

Desperate Housewives

Deze serie begon ik enkele seizoenen geleden te volgen met mijn moeder en elke week was het weer vol spanning afwachten tot de nieuwe aflevering kwam. Enkele weken geleden werd helaas de allerlaatste aflevering uitgezonden, maar ik vind het nog steeds leuk om de oudere episodes terug te zien.

Desperate Housewives gaat over een straat – Wisteria Lane – waarin enkele gezinnen wonen die door de jaren heen vanalles meemaken. Van burenruzies over huwelijken en zelfs moorden. Deze serie is het bekijken waard als je houdt van een luchtige serie vol humor met hier en daar de juiste hoeveelheid spanning.

I started watching this tv show a few seasons ago together with my mom and every week we waited full of excitement until a new episode was on. A few weeks ago, unfortunately, the last episode aired, but I still like watching the old ones back.

Desperate Housewives is about a street – Wisteria Lane – where a few families live that got through a lot of things. Fights, marriages and even homicides, it all happens here. This show is worth watching if you like easy shows full of humour with the right amount of tension.

 

Doctor Who

Doctor Who bestaat al jaren, maar ik ben deze serie nog maar recent beginnen te volgen. Enkele van mijn vrienden zijn gefreakt – je weet wie je bent ;) – en door hen ben ik de serie ook beginnen te volgen. Ik ben wel midden in een seizoen begonnen wat misschien niet zo slim is, maar ik kan de meeste dingen die er gebeuren perfect volgen. Na de seizoensfinale van Pretty Little Liars ben ik van plan oudere afleveringen van Doctor Who te zien zodat ik alles kan volgen :)

Doctor Who kan ik het beste omschrijven met het woord ‘ingewikkeld’. De afleveringen gaan over tijdreizen, buitenaardse wezens en hopen mysterie, maar dit maakt de serie juist zo leuk.

Doctor Who has been on for years, but I haven’t been following it until recently. A few of my friends are obsessed – you know who you are ;) – and because of them I decided to give it a go. I did start in the middle of a season which maybe isn’t so smart, but I understand most of the things that happen now in the series. After the seasons finale of Pretty Little Liars I’m planning on watching older episodes of Doctor Who so I’m up to date with everything :)

Doctor Who can best be described with the word ‘complicated’. The episodes are about time travelling, aliens and tons of mystery, but this is what makes the show so great.

 

Veel plezier!
Have fun!

 

~ Hannelore

2 thoughts on “TV shows everyone should watch

Comment

