NOTD: Matte Purple by Yes Love

20130819-190716.jpg

Een tijdje geleden konden jullie hier al lezen over een nagellak van Yes Love die ik had gekocht aan zee. Ik vermeldde toen dat ik ook een matte nagellak had gekocht van ditzelfde merk en hierover kan je vandaag lezen.

A little while ago you could read here about a nail polish by Yes Love I bought when I was at the beach. I mentioned then that I also bought a matte nail polish from the same brand and that is what you can read about today.

Matte topcoat had ik al bij veel merken gezien, maar nagellak die op zich al matte is had ik voor deze prijs (ongeveer €1,70) nog niet gezien. Er waren niet heel veel kleuren meer beschikbaar, maar deze paarse leek mij wel leuk aangezien ik niet vaak donkere nagellak draag.

I had seen a matte topcoat at a few brands already, but I hadn’t found a lacquer that was matte itself for this price (about €1,70) yet. There weren’t a lot of colours available, but this purple one seemed nice as I don’t often wear dark nail polish.

20130819-190726.jpg

Achteraf gezien ben ik helemaal niet zo’n fan van donkere nagellak en het matte effect is toch ook niet echt iets voor mij. Ook heb ik de indruk dat de kleur er lichter uitziet in het flesje. Op je nagels is hij namelijk niet zo paars, maar neigt hij eerder naar bruin of zelfs zwart.

Als je zelf echter fan bent van donkere of matte nagellak, zal je dit lakje waarschijnlijk heel leuk vinden want hij lakt aangenaam en dekt goed.
Na één laag dekt hij al aardig, maar ik breng meestal graag nog een tweede laag aan om er zeker van de zijn dat hij er overal goed uitziet.

Deze kleur heeft helaas geen naam, maar er staat wel nummer 2 op de onderkant en op de bovenkant hangt een sticker met MATTE erop.

When I look at it now I’m not a big fan of dark nail polish and the matte effect isn’t my cup of tea either. It also seems that the colour is slightly darker on your nails than it is in the bottle. On your nails it looks not as purple, but more brown or even black.

If you’re a fan of dark or matte nail polish, you’ll probably like this lacquer a lot because it paints nicely and is quite opaque.
It looks nice after one coat, but I usually like to apply a second coat to make sure it looks nice everywhere.

This colour unfortunately hasn’t got a name, but it does say number 2 on the bottom and on the top it says MATTE.

20130819-190722.jpg

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de nagellak, maar ik had beter een andere kleur gekocht :)

I’m very happy with the quality of this nail polish, but I should’ve bought another colour :)

Wat vind jij van deze kleur?
What do you think about this colour?

~ Hannelore

One thought on “NOTD: Matte Purple by Yes Love

Comment

