Review: Lancôme Hypnose Star mascara

20130823-123444.jpg

Dit staaltje van de Lancôme Hypnose Star mascara kreeg ik een tijdje geleden bij de parfumerie toen ik een reukje kocht. Omdat ik er best wel enthousiast over ben ga ik deze mascara vandaag voor jullie reviewen.

I received this sample of the Lancôme Hypnose Star mascara a while agot when I bought a perfume. Because I’m quite enthousiastic about this one, I’ll be reviewing it for you guys today.

20130823-123822.jpg

Zoals ik hierboven al zei is dit een staaltje. Dit is dus niet de verpakking die je krijgt als je de full-size mascara koopt. Er zit heel wat minder product in deze mini-versie, maar de mascara zelf en het borsteltje zijn wel hetzelfde.

De grote versie kost €27,90 bij Ici Paris XL. Dit vind ik persoonlijk wat veel voor mascara, aangezien hij niet zo lang meegaat.

As I said above here this is a sample. This means this isn’t the packaging you get when you by the full-size mascara. There is a lot less product in this mini-version, but the mascara and the wand are the same.

The full-size product costs €27,90 at Ici Paris XL. I personally think this is a bit too much for a mascara as it doesn’t last you that long.

DSC01927DSC01928

Deze mascara heeft een heel speciaal borsteltje: langs de ene kant is het driehoekig en langs de andere kant is het vrijwel plat. Door dit design kan je makkelijker bij al je wimpers geraken. De mascara kan nog steeds een beetje klonteren, maar je kan je wimpers makkelijk weer van elkaar scheiden.

Wat ik wel spijtig vind is dat deze mascara niet waterproof is. Ik ben namelijk meer fan van waterproof mascara’s omdat andere mascara heel snel uitloopt bij mij.

This mascara has a really unique wand: on one side it’s triangular and one the other side it’s pretty flat. Because of this design you can reach all of your lashes easily. The mascara can still clump a little bit, but it’s easy to seperate your lashes again.

What I don’t really like is that the mascara isn’t waterproof. I’m a bigger fan of waterproof mascaras because the regular ones tend to smudge on my eyes.

DSC01707DSC01709

Dit zijn mijn wimpers zonder iets erop…

Here you can see my lashes without any products…

DSC01921DSC01925

…En dit zijn ze na één laag mascara. Wauw! Mijn wimpers zien er echt superlang en dik uit. Zoals je ziet zitten er niet echt klonters in de mascara. Het borsteltje is heel gebruiksvriendelijk en je kan er makkelijk mee tot aan je wimperrand geraken. Het enige nadeel vind ik het feit dat de mascara niet waterproof is, maar voor de rest ben ik zeker en vast fan!

De prijs vind ik ook wat hoog, maar als je een mascara zoekt die wat (of veel) meer mag kosten, lijkt mij dit wel een goede keuze.

…And this are my lashes with one coat of mascara. Wauw! My lashes look superlong and thick. As you can see there aren’t a lot of clumps in the mascara. The wand is very easy to handle and lets you reach the base of your lashes easily. The only downside is the fact that the mascara isn’t waterproof, but besides that I’m definitely liking it!

I also think the price is a little bit too high, but if you’re looking for a mascara that can be (a bit) more pricey, this one seems good to me.

 

Wat is jouw favoriete mascara?
What’s your favourite mascara?

 

~ Hannelore

Comment

