Catrice Thrilling Me Softly

Vandaag heb ik een extra post voor jullie! Ik kreeg namelijk net een mail met de nieuwe producten van Catrice die in oktober te koop zijn. De collectie ‘Thrilling me softly’ is geïnspireerd op de nieuwe trends op gebied van mode: rood, leer, kant, zwart …

Today I’ve got an extra post for you! I just got an email with the new Catrice products that will be for sale in October. The collection ‘Thrilling me softly’ is inspired by new fashion trends: red, leather, lace, black …

Better Than False Lashes Mascara – C01 Ultra Black (€4,59)

Smooth bluch stick – C01 Feverish & C02 Daredevil (€4,59)

Absolute Eye Colour Trio – C01 Soft Thrill (€3,89)

Absolute Eye Colour Trio – C02 Gentle Thrill (€3,89)

Cat Eyes Eyeliner Pen – C01 Deep Black (€3,59)

Lace Patch Eyeliners – C01 Deep Black (€2,99)

Wet Shine Lip Lacquer – C01 Innocent, C02 Thrilling & C03 Fatal (€3,99)

Ultimate Nail Lacquer – C01 Discreet, C02 Suspect

C03 Occult, C04 Allure & C05 Daredevil (€2,99)

Ik ben vooral benieuwd naar de ‘Wet Shine Lip Lacquers’. Dit zou een soort gloss moeten zijn die toch het effect en de kleur van een lipstick afgeeft. Ze klinken een beetje zoals de YSL glossy stains, maar kosten wel veel minder.
De eyeliner-stickers lijken mij een beetje vreemd, maar misschien zien ze er wel mooi uit eens je ze op hebt.

I’m mostly curious for the ‘Wet Shine Lip Lacquers’. They’re supposed to be a gloss that has the effect and colour of a lipstick. To me they kind of sound like the YSL glossy stains, but way cheaper.
The eyeliner stickers seem a bit weird, but maybe they look nice once you put them on.

Wat vind jij van de collectie?
What do you think of the collection?

Comment

