Coty PR Unboxing

20130907-142411.jpg

Vandaag kreeg ik mijn allereerste pakketje aan, namelijk deze van Coty Beauty PR. Ik was enorm benieuwd naar wat er in zou zitten, zijn jullie ook zo benieuwd?

Today I received my very first package, it’s this one from Coty Beauty PR. I was really curious to see what was inside, are you curious too?

20130907-142417.jpg

In de doos zat de makeup mooi ingepakt tussen twee opgeblazen zakjes. Hierdoor blijft alles mooi op z’n plaats zitten en kan er niets stukgaan.

In the box the makeup was nicely packed between two bags filled with air. This way everything stays nicely in place and the products won’t get damaged.

20130907-142421.jpg

En dit zijn de producten! Een nagellak van NYC en een mascara en eyeliner van Miss Sporty. Ik had nog geen producten van Miss Sporty, dus ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden!

Hieronder kan je al een korte beschrijving vinden van de producten, maar ik ga ze later nog uitgebreid reviewen.

And these are the products! A nail polish from NYC and an eyeliner and mascara from Miss Sporty. I didn’t own any Miss Sporty products, so I’m very excited to see whether I’ll like them!

Below this you can find a short description of the products, but I’ll definitely be reviewing them later.

20130907-142431.jpg

20130907-142435.jpg

Dit is de Miss Sporty Studio lash multi-action IncrediBALL mascara (wat een naam!). Ik ben altijd blij met mascara aangezien ik het vrijwel elke dag draag. Hij is niet waterproof, dus daardoor is hij niet echt geschikt voor op je onderste wimpers, maar hier draag ik toch niet altijd mascara :)
Het enige dat ik er al over ga zeggen is dat het borsteltje echt heel speciaal is. De bovenkant is namelijk bolvormig waardoor je makkelijker bij al je wimpers kan.
Deze kost €3,99.

This is the Miss Sporty Studio lash multi-action IncrediBALL mascara (what a name!). I’m always happy to receive mascara because I wear pretty much every day. It isn’t waterproof so I don’t recommend putting it on your lower lashas, but I don’t do that often anyways :)
The only thing I will be saying is that the brush is really unique. The top is shaped like a ball so you can reach all of your lashes easily.
This one costs €3,99.

20130907-142439.jpg

 

Dit is de Miss Sporty Pump Up Booster 24h waterproof eyeliner. Hij komt in een ongelofelijk flashy verpakking en valt hierdoor zeker op in je collectie. Ik vind het enorm fijn dat hij waterproof is, want zo hoef ik me geen zorgen te maken dat hij zou uitlopen. Het borsteltje zelf is lekker fijn waardoor je een heel precieze lijn kan maken.
Deze kost €3,49.

This is the Miss Sporty Pump Up Booster 24h waterproof eyeliner. It comes in an incredibly flashy packaging and this way it really stands out in your stash. I really like the fact it’s waterproof, because I don’t have to be scared it will smudge. The brush itself is nice and thin, so you can make a really precise line.
This one costs €3,49.

20130907-142444.jpg

Tot slot heb ik nog deze nagellak van NYC in de zeer toepasselijke naam 296 Water Street Blue. Dit is blijkbaar één van de nieuwere lakjes in de collectie. Het is een mooie blauwe kleur die iets donkerder is, maar toch nog fel. Ik heb één ander lakje van NYC en daar ben ik heel tevreden over, dus hopelijk bevalt deze mij even goed.
Deze kost rond de €2,00.

Last but not least I’ve got this nail polish from NYC with the very suitable name 296 Water Street Blue. This apparently is one of the new shades in the collection. It’s a beautiful blue colour that’s a bit darker, but still quite bright. I own one other lacquer by NYC and I’m really happy with it, so I hope I’ll like this one just as much.
This one costs around €2,00.

 

Ik ben echt super tevreden met al deze producten! Ik had Miss Sporty nog nooit uitgetest, maar nu ben ik zeker fan :)
Laat het hieronder zeker weten als jij nog producten van Miss Sporty wil aanbevelen!

I’m really happy with all of these products! I had never tried out any of the Miss Sporty products before, but now I’m a real fan :)
Please leave a comment  below telling me which of the Miss Sporty products you recommend!

 

~ Hannelore

10 thoughts on “Coty PR Unboxing

Comment

