Review: Paperblanks

DSC00881

Vandaag ga ik een review schrijven waar ik al een paar dagen naar uitkeek.
Ik ben gewoon zo ontzettend blij met wat ik gekocht heb dat ik niet kan wachten om het met jullie te delen. Weg met de plakbriefjes, want nu kan ik alles bijhouden in dit notitieboekje.

Today I’m going to write a review that I’ve been looking forward to for a few days already.
I’m just so happy with what I’ve bought that I can’t wait to share it with you. I got rid of my sticky notes, because now I can write everything down in this little book.

Paperblanks 1

Ik zag al heel wat mensen met leuke notitieboekjes. Aangezien ik ook altijd duizend en één dingen moet onthouden leek het me handiger om ze allemaal op één plek op te schrijven. Dit boekje komt van Paperblanks. Ze hebben ontzettend veel verschillende soorten agenda’s, notitieboekjes, adressenboekjes…

Lately I saw a lot of people carrying around nice notebooks. Since I’m always trying to remember a million things it seemed more convenient to me to write it all down in one place. This book comes from Paperblanks. They have a lot of different kinds of journals, dayplanners, adress books…

DSC00878

DSC00882

Ik was meteen verliefd. De afwerking is zo ontzettend mooi en alles is tot in de details versierd, zelfs de randen van de bladzijden. Ieder boekje is geïnspireerd op iets, dit kan een zanger, een componist of een kunststroming zijn. Mijn boekje is geïnspireerd op een echte versie uit de neoreneaissance. Dit staat vanachter helemaal uitgelegd.

I immedialtely fell in love. The finish is so beautiful and every detail has been decorated, even the sides of the pages. Every book is inspired by something, this can be a singer, a composer or an art movement. My notebook is inspired by a real version from the neorenaissance. This is explained on the back of the book.

Paperblanks 2

Ik ben de Paperblanks heel toevallig tegen gekomen, dus ik zou niet weten waar je ze nog kunt kopen (sorry). Hier vind je al wel een link naar hun website. Ze zijn vrij prijzig (de prijzen lopen op van 20 tot 30 euro), maar zeker de moeite waard. Ze zijn gewoon zo mooi en helemaal afgewerkt. Ik heb in ieder geval nog nooit iets gelijkaardigs gezien.

I saw the Paperblanks completely by coincidence, so I have no idea where else you could buy them (sorry). Here you can find a link  to their website. They are pretty expensive (the prices lie between 20 and 30 euros), but they are definitely worth it. They are so beautiful and completely finished. Anyway I haven’t found anything similar yet.

DSC00879

Laat me weten wat jullie van mijn boekje (waar ik o zo blij mee ben ^^) vinden!
Let me now what you think o my notebook (that I’m sooo happy with ^^)!

~ Lilyth

9 thoughts on “Review: Paperblanks

Comment

