My August favourites

20130911-155404.jpg

September is alweer even bezig, dus vandaag laat ik jullie de producten zien die ik veel heb gebruikt in de maand augustus! Ik heb niet enorm veel producten om jullie te laten zien en dit komt omdat ik gewoon niet zo veel nieuwe producten had die ik leuk vond :)

September has been around for a while now, so today I’ll be showing you the products I’ve used a lot in the month of August! I don’t have that many products to show you, but I simply didn’t have that many new products I loved :)

20130911-155409.jpg

Dit is misschien een beetje een vreemde eerste favoriet, maar ik ben helemaal weg van deze shampoo en conditioner! Ze kostten allebei ongeveer 1 euro bij Kruidvat, dus ik verwachtte er niet al te veel van, maar de conditioner herstelt mijn haar helemaal. Omdat mijn haar redelijk golvend/krullend is zijn de puntjes meestal erg droog. Door deze producten een tijdje te gebruiken voelt mijn haar al veel beter aan.
Een ander pluspunt is de grootte van de bussen. Ik denk dat ze 750 ml bevatten, hier kom ik wel even mee toe ;)

This might be a bit strange as my first favourite, but I absolutely love this shampoo and conditioner! They cost around 1 euro each at Kruidvat, so I wasn’t expecting it would do a lot to my hair, but the conditioner really repairs my hair. Because my hair is quite wavy/curly the ends are often really dry. By using these products I can already feel the softer my hair got. Another positive thing is the size of the bottles. I think they contain about 750 ml, so this will last me a long time ;)

20130911-155420.jpg

Ik ben niet altijd zo’n fan van lipgloss, maar deze is gewoon perfect! Hij plakt niet, blijft lang zitten en heeft ook nog eens een prachtige kleur. Een tijdje geleden schreef ik er al een review over, die kan je hier lezen.

I’m not a huge fan of lipgloss, but this one is simply perfect! It isn’t sticky, it stays on for a long time and the colour is just beautiful. A while ago I wrote a review about it, you can read it here.

20130911-155433.jpg

Nagellak + goud + Catrice = een prachtige kleur voor op je nagels!
Oh My Goldness is een mooie kleur tussen oranje, geel en goud met heel fijne glitter. Zoals de andere lakjes van Catrice blijft hij best lang zitten en dekt ook goed na twee laagjes. Ik vind het een mooi vrolijke kleur voor de zomer, maar je kan hem ook perfect dragen in de herfst.

Nail polish + gold + Catrice = a gorgeous colour to put on your nails!
Oh My Goldness is a beautiful colour somewhere between orange, yellow and gold with a very fine shimmer. Just as other lacquers by Catrice it stays on pretty long and it’s opaque after two coats. I think it’s a nice bright colour for summer, but you can also wear it perfectly during fall.

20130911-155438.jpg

Ik wou al heel lang een lippenbalsem van Burt’s Bees uitproberen, dus toen ik deze in solden tegenkwam – hij kostte maar 1 euro in plaats van 4 – was ik heel benieuwd! Meestal ben ik eerder fan van de lippenbalsem in stick-vorm in plaats van een potje, maar hij werkt best wel leuk. Hij smaakt heel fel naar munt en dit laat je lippen lekker tintelen. Hij is handig om mee te nemen en doordat hij kleurloos is kan je hem altijd dragen.

I’ve wanted to try out a Burt’s Bees lipbalm for a long time, so when I saw this one on sale – it cost only 1 euro in stead of 4 – I was really excited! Usually I more a fan of the stick lipbalms, but this tin works pretty good as well. It tastes a lot like mint and this really makes your lips tingle. It’s nice for on the go and because it’s clear you can wear it anytime.

20130911-155442.jpg

Ik heb sinds een paar maanden een helix piercing (ongeveer halverwege mijn oor) en ik had er een lange tijd een kleine stud met een steentje in. Het steentje viel er helaas uit, dus besloot ik in de vakantie een nieuwe piercing te kopen. Deze (met uitzondering van het sterretje) kwamen allemaal samen in een setje. Er zat er ook nog een bij met spikes, maar deze draag ik op het moment :)
Ik kocht ze blij Claire’s omdat ze daar een grote keuze hebben.

Since a few months I’ve got a helix piercing (about halfway my ear) and I had a small stud with a rhinestone in it for a long time. Unfortunately the rhinestone fell out, so I decided to buy some new ones. All of these (except for the star) came in one set. There was also one with spikes, but I’m currently wearing it :)
I bought them at Claire’s because I think you can get a nice variety there.

20130911-155416.jpg

Als laatste heb ik nog een heel willekeurige favoriet, namelijk de Sims 3. Ik was een heel lange tijd een Sims 2 speler, maar laatst besloot ik dan toch over te schakelen op de nieuwere versie. Nu wil ik echt niet meer terug naar de Sims 2!

Last but not least I’ve got a really random favourite, the Sims 3. I’ve been a Sims 2 player for a long time, but recently I decided to change things up and get the newer version. I really don’t want to got back to the Sims 2 now!

 

Wat zijn jouw favoriete producten van het moment?
What are your favourite products of the moment?

 

~ Hannelore

10 thoughts on “My August favourites

  1. Elke says:

    Hele leuke favorieten! Tof dat je een helix piercing hebt! Je hebt er ook mooie piercings voor gekocht vindt ik! Dat sterretjes heb ik ook voor mijn helix, maar ik draag het liefste van al een ringetje. :)

Comment

