Liebster Award (Lilyth)

Zoals jullie vast wel weten heeft Hannelore enkele dagen geleden haar antwoorden gegeven op de Liebster Blog Award. Vandaag is het mijn beurt en vertel ik jullie iets meer over mezelf.

De voorwaarden toch nog eens op een rijtje.
1. Je moet 11 feiten over jezelf geven
2. De 11 vragen beantwoorden van degene die je heeft genomineerd
3. Zelf 9 bloggers nomineren met minder dan 200 volgers
4. Stel die 9 bloggers 11 vragen
5. Breng jouw genomineerden op de hoogte (door bijvoorbeeld een reactie op hun blog)
6. Noem degene die jou genoemd heeft

De feiten
1. Ik studeer Latijn-Wetenschappen
2. Ik hoop ooit een jaar in Engeland te kunnen studeren
3. Ik doe altijd mijn best op school, maar vindt het wel ongelooelijk saai
4. Ik volg ondertussen al 6 jaar woord en dit jaar mag ik afstuderen
5. Ik speel cornet, hoewel het niet modern klinkt, wel een heel mooi instrument
6. Ik hou ontzettend veel van lezen, vooral fantasy en actie boeken
7. Als ik me niet goed voel kunnen een lang bed en mijn make-up me er bovenop helpen
8. Ik laat mijn haar al erg lang groeien en ben nog steeds niet tevreden over de lengte
9. Ik ben soms veel te verlegen en soms een veel te grote flapuit
10. Ik ben al één keer naar de VS gereisd en kan niet wachten om terug te gaan.
11. Ik praat veel te veel over mijn uberschattige konijntjes

De vragen die ik moet beantwoorden:
1. Hoe heet je ?
Goed, ik moet iets bekennen. Toen we begonnen met The Beautynary was ik erg bang om vanalles zomaar op het internet te zetten. Lilyth is dus een pseudoniem. Mijn echte naam? Die vertel ik nog wel eens.

2. Hoe oud ben je?
bijna 17 :D

3. Wanneer zijn jullie begonnen met bloggen?
In juli 2012 zijn we begonnen op Weebly, maar in februari zijn we verhuisd naar WordPress omdat we niet zo tevreden meer waren met Weebly. (Tja dit is dus hetzelfde antwoord als Hannelore natuurlijk)

4. Waarom zijn jullie begonnen met bloggen?
Ik heb altijd van die wilde ideeën en dit leek me nog realiseerbaar. Ik had nooit verwacht dat we al zo ver zouden geraken. Natuurlijk ook omdat ik heel erg hou van make-up en andere beautyproducten. Zo kan ik er samen met jullie over praten en discussiëren.

5. Wat is je passie om te doen?
Lezen, (veel te veel) series volgen, met beauty bezig zijn en zoveel mogelijk genieten van het leven. Ik ga ook heel graag op reis.

6. Wat is je favoriete make-up merk?
Jep ook ik kies voor Catrice. Mooie verpakkingen, goede kwaliteit en een budgetmerk.
Maar ik blijf niet echt bij een merk en vaak hangt het ervan af wat ik zoek.

7. Wat is je favorieten winkel om in te shoppen?
Vooral bij Vero Moda vindt ik de laatste tijd echt dingen naar mijn smaak, maar iij H&M, New Look of Forever 21 zijn winkels waar ik altijd even binnenspring.

8. Lipgloss of Lipstick?
Ik ben gek op rode lippenstift, hoewel ik de laatste tijd dan weer iets meer lipgloss draag.
Eigenlijk vind ik lipstains ook wel erg fijn, dus sorry maar ik kan echt niet kiezen.

9. Wat is je lievelingsgerecht?
Dat hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel en waar ik zin in heb, maar natuurlijk ben ik dol op ECHTE Belgische frietjes. En mijn favoriete dessert. Een moelleux au chocolat.

10. Wat is je grootste wens om nog te gaan doen?
Ik wil doodgraag eens naar New York gaan

11. Wie is jullie favo blogger?
Zoe Sugg van Zoella.co.uk vind ik net als Hannelore heel leuk. Vooral haar filmpjes zijn echt fantastisch. Als ik de geschreven blogposts wil lezen ga ik meestal naar de Nederlands Teskuh.nl. Haar vind ik echt super goed.

Ik ga niemand meer nomineren, want dat heeft Hannelore al gedaan en deze award moet wel nog een beetje uniek blijven. Maar ik hoop dat alle beginnende bloggers die zelf nog niet zijn genomineerd, blijven doorzetten. Zo kun je meer bereiken dan je denkt.

Dankjewel om te lezen!
~ Lilyth

2 thoughts on “Liebster Award (Lilyth)

Comment

