And that’s who I am

Vandaag weer een wat persoonlijkere post. Ik kwam namelijk weer een leuke tag tegen en besloot hem maar meteen te doen. Om deze tag te doen ga je gewoon naar de Tumblr And that’s who I am en je kiest foto’s uit die jou aanspreken. Hieronder vind je enkele foto’s die helemaal bij mij passen!

Today it’s time for another personal post. I came across a fun tag so I decided to do it right away. To do this tag you simply go to the Tumblr And that’s who I am and you choose some pictures that you like. In this post you can find some pictures that totally suit me.

Jep, ik ben helemaal niet goed in flirten! Ik voel me er nooit goed bij en ik probeer het dan ook niet echt vaak te doen.

Jep, I’m aweful at flirting! I never feel good with it so I don’t try to do it that often.

Voor het geval je dit nog niet wist: ik ben verslaafd aan boeken. Ik heb ondertussen al een hele collectie en ik krijg er maar niet genoeg van om mooie, leuke, ontroerende … boeken te kopen.

In case you didn’t know already: I’m addicted to books. I collected quite a few books over the years and I just can’t get enough of buying fun, beautiful, moving … books.

Mijn notities voor school zijn altijd heel ordelijk, maar mijn slaapkamer is iets totaal anders. Ik kan maar geen orde houden en tegen het einde van de week ligt heel mijn bureau meestal terug vol rommel en schoolboeken.

My notes for school are always very neat, but my bedroom is exactly the opposite. I just can’t keep it clean and at the end of the week my entire desk is covered in junk and school books.

Ik ben heel slecht in anderen vertellen over mijn problemen. Ik probeer niet te zeggen dat ik enorm veel problemen heb, maar wanneer ik bijvoorbeeld ergens mee zit houd ik dit liever voor mezelf. Het lijkt dan wel alsof ik gewoon niet goed weet hoe ik erover moet praten.

I’m really bad at telling others about my problems. I’m not trying to say that I’ve got a lot of problems, but whenever there’s something on my mind I’d rather keep this to myself. It just seems like I don’t really know how to talk about it to other people.

Op de eerste foto konden jullie al lezen dat ik van de kleine dingen in het leven hou en deze afbeelding hangt daar zeker mee samen. Telkens wanneer ik buiten kom sta ik weer versteld van alles wat er omgaat in de wereld rondom ons: bomen, planten, water, dieren, noem maar op!

On the first picture you could read that I love the little things in life and this picture kind of relates to that one. Every time I step out the door I’m amazed by all the things around me: trees, plants, water, animals, you name it!

Schilderen is een van mijn hobby’s en ik voel me er altijd heel goed bij. Ik kan even mijn hersens leegmaken en mij gewoon op mijn schilderij concentreren.

Painting is one of my hobbies and it always makes me feel really nice. I can empty my head and all I have to do is focus on my painting.

Soms maak ik gewoon lijstjes voor de fun. Dan schrijf ik bijvoorbeeld op waar ik nog over moet bloggen of wat ik nog allemaal te doen heb voor school. Telkens wanneer ik dan iets gedaan heb kan ik dit aanduiden en zo krijg ik eindelijk eens wat werk gedaan ;)

Sometimes I just make lists for fun. I’ll, for example, write down what I want to blog about or what I have to do for school. Whenever I finished something I can tick it off and this way I can actually get things done ;)

Op warme dagen kan ik gewoon buiten in de zon gaan liggen en naar de wolken en vliegtuigen kijken. Zo kan ik me helemaal ontspannen.

On hot days I can just sit outside in the sun and stare at the clouds and airplanes. It gives me the time to relax entirely.

Jack en Finn Harries zijn twee knappe jongens die Youtube-filmpjes maken. Ik vind ze hilarisch en ze zien er ook nog eens ongelooflijk goed uit. Ze mogen dan wel een tweeling zijn, toch vind ik Jack de knapste :)

Jack and Finn Harries are two hot boys who make Youtube-videos. I think they’re hilarious and they also look amazing. They might be twins, but I still think Jack is the prettiest :)

 

Nu weten jullie weer heel wat meer over mij! Zijn er foto’s bij die helemaal bij jou passen?

Now you know a lot more about me! Are there pictures that are completely you?

Comment

