Shopping: bubble tea, rings & more

DSC02228Vandaag hadden Lilyth en ik een dag vrij van school en daarom besloten we samen met nog een andere vriendin te gaan winkelen. Eerst zijn we langs het vernieuwde Shoppnig Center gegaan in Wijnegem en dan hebben we de tram genomen naar Antwerpen. Hieronder volgen enkele sfeerfoto’s van onze dag :)

Today Lilyth and I had a day off and we decided to go shopping with a friend. First we went to the renewed Shopping Center in Wijnegem and then we took the tram to Antwerp.
Here are some pictures of our day :)

DSC02227

 

Omdat er net nieuwe winkels zijn geopend in het Wijnegem Shopping Center was er vanalles te doen. Zo ook deze steltenlopers. Zij liepen door de gangen begeleid door muziek.

Because there were a few new stores in the Wijnegem Shopping Center there were a lot of things to do. Through the hallways, for example, you could see these people on stilts accompanied by music.

DSC02229

Dit is waarom we eigenlijk gingen winkelen: ringen! Bij H&M had Lilyth een tijdje geleden prachtige ringen gezien en deze gingen we zoeken. Uiteindelijk hebben we veel te lang binnengezeten bij H&M ;)

This is why we went shopping in the first place: rings! At H&M Lilyth had seen beautiful rings a while ago so we went looking for them. Eventually we were inside H&M for way too long ;)

DSC02230

 

 

Lilyth vermoordt me als ze deze foto ziet! :o
Ze houdt er namelijk niet van wanneer ik foto’s van haar online zet, maar deze vind ik echt mooi :)
In Claire’s waren we voor de fun wat nerdbrillen aan het passen en ik moet zeggen dat er een paar rare exemplaren bij waren!

Lilyth will kill me when she sees this picture! :o
She doesn’t really like it when I put pictures of her online, but I really like this one :)
In Claire’s we were trying on nerd glasses for fun and I have to say there were some pretty weird ones!

DSC02231

 

Nog meer vreemde brillen. Je komt echt vanalles tegen in Claire’s!

More strange glasses. You come across many things in Claire’s!

DSC02232

Ik was nog even aan het twijfelen over deze haarbanden met bloemen, maar heb ze uiteindelijk niet gekocht. Ik vond ze anders wel leuk staan :)

I was debating for a while whether I should get this flower headband, but I eventually didn’t buy it. I did quite like it thought :)

 

DSC02234

 

Dit zijn mijn aankopen! Zoals je kan zien heb ik enorm veel ringen gekocht. Morgen volgt er normaal gezien een post over de knuckle rings.

These are my purchases! As you can see I bought many rings. Tomorrow I’m hoping to post an article about knuckle rings.

DSC02239

Natuurlijk kocht Lilyth ook enkele ringen, waarvan ze er op deze foto een paar draagt. Ik ben een grote fan van de havik (of welke vogel dat dan ook mag zijn) aan haar linkerhand. H&M verkoopt tegenwoordig echt veel knuckle rings!

Of course Lilyth also bought a few rings, of which she’s wearing a few on this picture. I’m a big fan of the hawk (or whatever bird that may be) on her left hand.
H&M sells a lot of knuckle rings nowadays!

DSC02257

 

Aah, zon & Antwerpen, wat heeft een mens nog meer nodig? Oh: ik weet het al: bubble tea!

Aah, sun & Antwerp, what else do you need? Oh, I know it: bubble tea!

DSC02242

Dat was dan ook onze volgende stop. Lilyth nam weer hetzelfde als de vorige keer, maar ik koos voor coconut milk tea met mango parels: overheerlijk!

That was our next stop. Lilyth ordered the same drink as she did last time, but I went with coconut milk tea with mango pearls: delicious!

DSC02243

Bij 8tea5 verkopen ze nu ook superschattige camera’s van Lomography! Ik vind vooral de blauwe helemaal links er leuk uitzien.

At 8tea5 they also sold these supercute cameras by Lomography! I especially like the blue one on the left.

DSC02250

 

Wat doe je als je ergens niet aan kan in Forever 21? Je gebruikt de rare stok die bij de rekken staat en gaat ‘vissen’ naar de leren vest die je moest pakken.

What do you have to do if you can reach something in Forever 21? You use the weird stick that stands next to the clothes and you go ‘fishing’ for the vest you had to take down.

 

DSC02255

Dat was onze dag! Ik heb er enorm van genoten en ik wil zo snel mogelijk weer naar 8tea5 (je weet pas hoe lekker de thee is als je hem zelf eens hebt gedronken). Hoe was jouw dag?

That was our day! I really enjoyed it and I can’t wait to go back to 8tea5 (you’ll only know how good the tea is chen you tried it yourself). How was your day?

 

~ Hannelore

5 thoughts on “Shopping: bubble tea, rings & more

Comment

