Knuckle rings

DSC02294

 

Gisteren konden jullie hier al lezen dat ik bij H&M enkele above knuckle rings kocht. Vandaag laat ik jullie zien wat ik ervan vind en hoe ik ze graag draag.

Yesterday you could already read here that I bought above knuckle rings at H&M. Today I’ll be showing you what I think about them and how I like to wear them.

DSC02288

Ik kocht bij H&M een setje van 10 gewone ringen en een setje met 7 knuckle rings. Deze ringen zijn al een tijdje aan het opkomen in België en Nederland en ik wou ze ook wel eens uittesten. Ik moet toegeven dat ik er eerst absoluut geen fan van was, maar nu ik er wat aan gewend ben vind ik ze best leuk staan.

Knuckle rings zijn dus (fijne) ringetjes die je niet zoals gewone ringen onderaan je vingers draagt, maar meer naar boven (hence the name ‘knuckle’ rings). Je hebt er zonder tekening, maar je kan er ook veel vinden met een hartje, een doodshoofd, een strikje of zelfs in de vorm van een spijker.

At H&M I bought a pack of 10 normal rings and one with 7 knuckle rings. These rings are gaining popularity in Belgium and the Netherlands so I thought I’d give them a go. I have to admit I absolutely wasn’t a fan of them at first, but now that I got a bit more used to them I think they look pretty cute.

Knuckle rings are (dainty) little rings that you don’t wear on the bottom of your fingers as you do with normal rings. You wear them a bit higher up (hence the name ‘knuckle’ rings). You can get plain ones or ones with a heart, a skull, a bow or even some that are shaped like a nail.

DSC02291

 Hier zie je een gewone ring gecombineerd met twee knuckle rings. Dit ziet er heel simpel en meisjesachtig uit. Je kan meer ringen dragen als je dat wil, maar ik draag er liefst maar een paar omdat ze zo subtieler zijn. De ring met het strikje vind ik overigens ook superleuk :)

Here you can see a normal ring combined with two knuckle rings. This looks really simple and girly. You can wear more if you’d like to, but I prefer wearing just a few to make it more subtle. The ring with the bow is one of my favourites :)

DSC02292

Deze ringen hebben allemaal een tekening. De ring aan mijn wijsvinger heeft namelijk een doodshoofd en degene aan mijn ringvinger een hartje. Deze look is ook nog redelijk simpel en subtiel.

These rings all have a design. The one on my pointer finger has a skull and the one on my ringfinger has a heart. This look, again, is still quite simple and subtle.

 

Ik ben echt blij met mijn nieuwe aankopen en vind de ringen heel leuk staan. Ze geven me een ‘boho’ gevoel en hier hou ik wel van :)

Wat vindt jij van deze knuckle rings?

I’m really happy with my new purchases and I like the way they look on. They really give me a boho feel and I really like that :)

What do you think of these knuckle rings?

 

~ Hannelore

 

3 thoughts on “Knuckle rings

Comment

