A Picture a Day #5

DSC03946

Deze post stond normaal gisteren online, maar door het feit dat mijn dag gisteren (onvoorzien) helemaal vol zat, kan ik hem helaas pas vandaag posten. Natuurlijk komt er vandaag dan nog een foto online: die van vandaag.

Ik lees ontzettend veel en momenteel ben ik Paper Towns van John Green aan het lezen. Ik zit nog niet heel ver, maar ik vind het tot nu toe een heel leuk boek :)
Ik las The Fault in Our Stars (ook van John Green) al enkele keren en ik moet zeggen dat Green mijn absoluut favoriete schrijver is!

This post should’ve been online yesterday, but due to the fact that my day was (unexpectedly) extremely busy, I’ll have to post it today. Of course there will be another picture online today as well: the one of today.

I read a lot of books and right now I’m reading Paper Towns by John Green. I’m not very far in it yet, but I’m really liking it so far :)
I already read The Fault in Our Stars (also by John Green) a few times already and I think it’s fair to say that Green is my absolute favourite author!

~ Hannelore

3 thoughts on “A Picture a Day #5

  1. mijnboekenland says:

    John Green is echt fantastisch. Hij staat helemaal vanboven op mijn lijstje van favoriete schrijvers! Ik raad je aan om ook de andere boeken van hem te lezen, want ze veranderen gewoonweg je hele leven.

Comment

