My New Year’s Resolutions

My New Year's Resolutions copy

2014 komt er weeral bijna aan en hoewel ik niet zo’n voorstander ben van al die onrealistische en veel te ambitieuze goede voornemens, zijn er toch een paar dingen die ik beter wil doen het komende jaar.

2014 is almost there and although I’m not really into all of these unrealistic and way too ambitious New Year’s Resolutions, there are a few thing I want to do better next year.

1. Regelmaat vinden in het bloggen

Op dit moment zit er helemaal geen regelmaat in het tijdstip dat de artikels op The Beautynary online komen te staan. Hier ga ik proberen verandering in te brengen door meer op voorhand te bloggen.

1. Blog on a regular basis

Right now there is absolute no regularity in when our articles are published. I’m going to try to change this by blogging more beforehand.

2. Meer boeken lezen

Ik lees best veel, maar naar mijn mening duurt het toch te lang vooraleer ik een boek uit heb gelezen. Daarom ga ik proberen om meer (en als het lukt misschien ook sneller) te lezen.

2. Read more books

I read quite a lot, but I think I still spend too much time finishing a book. That’s why I’m going to try to read more (and maybe also faster).

3. Meer promotie maken voor onze blog

Ons bezoekersaantal stijgt met de maand, maar ik ga proberen om het toch nog meer op te krikken.

3. Promote our blog more

The amount of people that visit us increases each month, but I’ll be trying to get it even higher.

4. Meer schilderijen afwerken

Ik schilder regelmatig, maar ik maak mijn schilderijen zelden helemaal af. Hetzelfde geldt voor tekeningen: ik schets ze in potlood, maar ik kleur ze niet vaak helemaal in.

4. Finish more paintings

I paint quite frequently, but I don’t always finish my paintings. The same for drawings, I sketch them in pencil, but I often don’t colour them in.

5. Minder vooroordelen hebben over mensen

Deze spreekt voor zich denk ik.

5. Have less prejudices about people

That doesn’t need a whole lot of explanation I think.

6. Op reis gaan (liefst naar Groot-Brittannië)

Toch één ietwat ambitieuzer voornemen? Dit jaar zou ik graag op reis gaan naar bijvoorbeeld Groot-Brittannië. Ik wil er al heel lang naartoe gaan en ik hoop dat ik deze reis dit jaar eindelijk kan plannen :)

6. Go on holiday (preferably to the UK)

A somewhat more ambitious resolution? This year I’d like to go on holiday to, for example, the UK. I’ve been wanting to go there for a very long time and I hope I’ll be able to go on this trip this year :)

Wat zijn jouw goede voornemens voor 2014?
What are your New Year’s resolutions for 2014?

~ Hannelore

4 thoughts on “My New Year’s Resolutions

Comment

