Review: Nail Wheels

DSC01350

Ik heb al een aardige collectie nagellakjes en net zoals met mijn lijstjes, leek het me leuk om een overzicht te hebben van de kleuren die ik allemaal heb. Eveneens wilde ik ook over mijn nagellakken kunnen bloggen zonder dat ik mijn eigen nagels niet steeds hoef te doen. Op Ebay heb ik deze nail wheels gekocht.

I’ve quit a lot nail polishes and just like with my lists, I wanted to make an overview of all the colours I own. I also wanted to be able to blog about my nail polishes without having to lacquer my nails over and over again. I bought mine on Ebay.

DSC01348

Ten eerste heb ik voor de doorzichtige gekozen. Je hebt de keuze tussen witte en doorzichtige. Ik kan niet zeggen welke beter zijn, maar ik dacht dat de witte de echte kleur van de nagellak misschien gingen vervormen.

First of all I chose transparent nail wheels. You can choose between white and transparent. I can’t tell you which are better, but I thought that the white ones might change the real colour of the nail polishes.

DSC01352

Ik ben er zeer tevreden mee. Er zitten twintig nagels aan het wheel en ze komen per tien wheels. Ik kan dus nog wel een tijdje voort. Sommige nagels waren echter wel beschadigd, maar voor de prijs die ik ze betaald heb was dat eigenlijk niet zo’n probleem.

I’m really happy with them. There are twenty nails on every wheel and you get ten wheels. So I can still go for a while. Some nails where damaged tough, but for the price I payed them that wasn’t really a problem.

DSC01353

Om ze niet zomaar los in een doos te moeten leggen heb ik ze in een CD hoesje gestoken. Dat is niet alleen praktisch, maar je kunt je CD hoesje nog pimpen ook.
Als je dit ook wil doen let dan wel goed op de afmetingen van je hoesje en de nail wheels die je wilt bestellen.

To not just put them in a box I put them in a CD cover. This isn’t only practical, but you can also pimp your CD cover. If you want to do this, don’t forget to look at the size of your cover and the nail wheels you would like to order.

Ik heb mijn nail wheels hier gekocht aan €2, 50
I bought my nail wheels here for €2, 50

Kisses
~ Lilyth

One thought on “Review: Nail Wheels

Comment

