What’s happening in my life – february 2014 #1

2014-02-02 17.53.00

Onlangs zeiden jullie dat jullie graag persoonlijke posts lezen en wie ben ik om dat tegen te spreken. Hier ga ik dus een stukje van mijn leven met jullie delen.

Recently you told us that you liked reading personal posts and who am I to tell you that you shouldn’t. Here I’m going to share a little piece of my life with you.

DSC01286

Zondag begon ik mijn dag met een theetje. Ik ben gek op thee en het is een gemakkelijk begin van de dag.

On sunday I started my day with some tea. I love tea and it’s an easy start of the day.

DSC01287

Jammer genoeg wachtte er nog schoolwerk op mij: een presentatie over De Odyssee van Homerus. Ik zal blij zijn als ik geen huiswerk meer heb.

Too bad there was still waiting some homework on me: a presentation about the Odyssee by Homer. I will be so happy when I don’t have to do homework anymore.

DSC01291

En dan natuurlijk Youtube luisteren tijdens het werken

And of course listening to Youtube while working.

DSC01292

Ik ben de laatste tijd terug heel erg into fitness. Ik had net iets teveel spierpijn na mijn Blogilates workout, dus besloot ik maar wat Just Dance te doen. Super leuk! Dit zijn de twee vloggers waarop ik meestal een workout zoek.

I’m also really into fitness lately. I had a little to much muscle pain after my Blogilates workout, so I decided to do some Just Dance. Super fun! These are two vloggers that I love for their workouts.

DSC01294

DSC01295

En natuurlijk veel water drinken. De spreuk van de dag staat op mijn favoriete onderleggertjes.

And don’t forget to drink a lot of water. The saying of the day is on my favourite cup-mat. Who dares to get lost, finds new roads.

DSC01297

What's happening Klein Zoersel

Na een heerlijk bad met badparels, scrubs, alles erop en eraan zijn we gaan eten in mijn favoriete restaurant. Ik wilde steeds een foto nemen van het eten, maar dat was al op voor ik eraan dacht. Oeps.

After a delicious bath with bath pearls and scrubs, everything included we went to my favourite restaurant. I wanted to take pictures of the food, but I had eaten it all before I thought of it. Oeps.

2014-02-02 17.53.00

20140202_163723

VOOR / BEFORE

2014-02-02 17.56.16

NA / AFTER

Dan maar even spelen met de fotobewerking van mijn gsm.

So I started playing whit my phones photo editing.

20140202_163935

Mijn sobere outfit van de dag.

My casual outfit of the day.

DSC01299

Dit is een filmpje van Zoella. Een van mijn favoriete vloggers. Ik ben ook begonnen aan het bewerken van mijn Beauty Bakery review, die ik echt af wil hebben. Maar ik ben echt nog niet thuis in het filmen van reviews. Ik praat raar en mijn belichting is ook niet alles. Maar ja, je moet ergens beginnen hé.

This is a vlog by Zoella. One of my favourite vloggers. I started editing my Beauty Bakery review, that I really want to finish. But I’m not so good in the filming of reviews. I talk weird and my lights suck. But well, you have to start somewhere right.

DSC01301

Om mijn dag af te sluiten keek ik dan nog in mijn warme sokjes naar The Mentalist.
To end my day I watched The Mentalist in my warm socks.

DSC01302

Momenteel ben ik al bijna een week thuis met een keelontsteking. Ik neem zelfs extra vitamienen, omdat het al de tweede keer is dat ik zo ziek ben dat ik moet thuisblijven.

At the moment I’m at home with an angina. I’m even taking extra vitamines, since it’s already the second time that I’ve been sick at home.

Ondertussen gaat het weer beter en gisteren ben ik zelfs voor de eerste keer naar de zelfverdedigingsles geweest. Dat is echt heel leuk om te doen.

But I’m getting better and I even went to the self-defense class for the first time yesterday. It’s so much fun to do.

Zo dat was het. Nu moet ik helemaal zelf gaan koken voor ik naar een klassiek concert ga in Brussel. Spannend…dat koken dan vooral.^^

Well, that was it. Now I have to cook all by myself before I can ga to a classical concert in Brussels. Exciting…especially the cooking.^^

Ik vond het wel leuk om jullie dit allemaal te vertellen en ik zou het best vaker willen doen. Wat vinden jullie?

I really liked telling you all this and I would love to do it more often. What do you think?

~ Lilyth

Comment

