Picture Problems

Ik zit met een probleem…
Het is niet zomaar een probleem dat je even snel kan oplossen. Wanneer je namelijk een blog start bij WordPress krijg je een bepaald aantal GB om je foto’s te uploaden (ik weet niet exact hoeveel) en The Beautynary zit momenteel aan deze limiet.
Gevolg?
We kunnen geen foto’s meer uploaden op onze blog tenzij we een oplossing vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb geen idee wat ik nu moet doen!

I’m having a bit of a problem…
It’s not just a problem that you can solve easily. Whenever you start a blog on WordPress you receive a certain amount of MB to upload your pictures (I dont’ know the exact amound) and The Beautynary is currently at that limit.
What now?
We can’t upload any more pictures on this blog unless we find a solution. Does anyone have any idea what to do with this? I absolutely have no idea what to do!

 

~ Hannelore

2 thoughts on “Picture Problems

  1. carmabellejane says:

    Dat wist ik dus niet! Zal mijn foto’s in resolutie verlagen dan… He, wat vervelend voor je! Limiet verhogen? xoxo

Comment

