What’s happening in my life – march 2014

 photo 20140303_164043_zps20b8248e.jpg

Londen! Éen van mijn favoriete steden. Ik wilde ze dan ook heel graag nog eens bezoeken. Ik heb een heel klein beetje geshopt en veel thee gedronken. Ik hoop dat jullie net zo gek zijn op Londen en Engels als ik.

London! One of my favourite cities. That’s why I wanted to visit it again. I did some shopping and drank a lot of tea. I hope you love London and English as much as I do.

 photo 20140302_214805_zps1f9b5d23.jpg

Ik heb zowel de Eurostar als de Ferry al uitgeprobeeerd en deze laatste blijft mijn favoriet. Het is super gezellig, ik hou van de zee en ik heb er lekker tax free mijn reuk gekocht.

I’ve tried out both the Eurostar as well as the Ferry, but this last one is still my favourite. It’s super cosy, I love the see and I bought tax free perfume.

 photo 20140302_214726_zpsbc4cf701.jpg

 photo 20140302_222912_zpsb8980e49.jpg

Bad picture, but driving on the left side of the road like a boss.^^

 photo 20140303_120134_zps60e050dc.jpg

Hello old friend…

Sinds ik Bubble Tea heb ontdekt, ga ik eigenlijk nooit meer naar Starbucks. Dit was dus de perfecte gelegenheid.

Since I discovered Bubble Tea, I don’t really go to Starbucks anymore. So this was the perfect opportunity.

 photo 20140303_143247_zps10e090b9.jpg

 photo 20140303_143229_zpscb69b7dc.jpg

 photo 20140303_143330_zps40125bf1.jpg

De eerste dag bezochten we Camden Town Een heel leuk plekje met veel kleine alternatieve winkeltjes. Op deze motors kon je zitten om te eten. Alles zag er zo leuk en speciaal uit. Ik kocht er een zacht pandajasje tegen de koude.

On the first day we visited Camden Town A very nice place with lots of alternative stores. You could sit on these motorbikes to eat. Everything looked so cool and special. I bought a soft panda jacket here, because it was really cold.

 photo 20140303_162042_zps0094db59.jpg

 photo 20140303_162119_zps42976d8a.jpg

 photo 20140303_162132_zps91744273.jpg

 photo 20140303_162229_zps53db52d0.jpg

Jep, dit is de UK op zijn best. Oscar Wilde, Sherlock en Doctor Who boeken in Waterstones. Een tripje naar deze boekenwinkel kon echt niet ontbreken. Ik wilde al een tijdje Divergent kopen. Ik hou namelijk van boeken over revoluties, liefde… Ik ben verslaafd sinds die dag.
Als je van The Hunger Games houdt, vind je ze vast ook geweldig.

Yeah I’m definitely in the UK. Oscar Wilde, Sherlock and Doctor Who. I couldn’t miss out on a trip to Waterstones. I really wanted to buy Divergent. I love books about revolution, love… I’ve been addicted since. If you love The Hunger Games I bet you’re going to adore Divergent.

 photo 20140303_181735_zps8a82e36e.jpg

Ik was er nog niet geweest, maar M&M World is echt over the top. Geef mij toch maar de uitzichten van de Thames, hoewel het wel eens de moeite waard was.

I Hadn’t been there yet, but M&M world is completely over the top. I prefer the sights of the Thames, although it was worth a visit.

 photo 20140303_163523_zpsc9594887.jpg

 photo 20140303_194131_zps693aa1ef.jpg

Crispy Duck en achteraf thee als dessert. Je moet het eens proberen. Ik vind het enorm lekker.

Crispy Duck and afterwards tea for dessert. You have got to try it once. I think it’s absolutely delicious.

 photo 20140303_202421_zps503a2aff.jpg

‘s Avond gingen we naar Les Misérables. Ik kende het verhaal en de liedjes wel, maar had er nooit meer tijd aan gespendeerd. Nu hou ik ervan. Revolutie, liefde en prachtige muziek. Opnieuw een aanrader als je er ooit de kans toe hebt.

That night we went to Les Misérables. I knew the story and the songs, but had never spent more time on it. I love it now. Revolution, love and beautiful music. If you ever get the chance, I recommend it.

 photo 20140304_183633_zps425317a3.jpg

Natuurlijk moest ik langs Primark gaan. ik schrok ervan hoe goedkoop alles er was. Ik heb er een nagellakje gekocht, waarvan jullie nog een NOTD te zien krijgen. Ook een toilettasje waar zoveel in kan… I love it. Sorry voor mijn slechte woordkeuzes, maar ik ben gewoon een beetje overenthousiast.

Of course I had to visit Primark. I was amazed by the low prices. I bought a nailpolish that I’m going to use for a NOTD. I also bought a toiletry bag that can store so much…I love it. Sorry for my choice of words I’m a little to enthousiastic.

 photo 20140305_130223_zps0f4d19d4.jpg

Ten slotte maakten we de trip naar Leavesden waar ik The Making Of Harry Potter bezocht. Ik vrees dat ik weer niet veel woorden heb om het te beschrijven, maar het was weer zo de moeite waard. Ook als je geen fan bent van de films is het toch knap om te zien hoe ze alles gefilmd hebben. Het was grappig, emotioneel en ontzettend opwindend om alles te zien. Ik heb me dan ook uitgeleefd in het winkeltje achteraf.

Last but not least we made the trip to Leavesden where we visited The Making Of Harry Potter. I’m afraid that I don’t have a lot of words to describe it again, but it was so worth it. Even if you’re not a fan of the films it’s still nive to see how they were made. It was very emotional and exciting to see everything. That’s why I also liked the store afterwards.

P.S. Als je ooit toevallig eens langs Canterbury komt…dat is ook zo’n mooi stadje.
Ik ben heel blij dat ik nog eens naar Londen ben kunnen gaan. Zijn jullie er al eens geweest?

P.S If you ever come past Canterbury…that’s also such a beautiful city.
I’m really glad that I got to go to London again. Have you ever been there?

Thanks for reading
~ Lilyth

2 thoughts on “What’s happening in my life – march 2014

Comment

