Kinder Bueno

 photo DSC_0478_zps5bce316d.jpg

Toen ik klein was at ik al wel eens een Bueno, maar het was echt al een lange tijd geleden dat ik er nog één had gegeten. Wat ben ik blij met deze herontdekking!

When I was little I used to eat a Bueno every now and then, but it had been quite a while since I’d had one. I’m so glad I rediscovered it!

Iedereen heeft in zijn leven waarschijnlijk wel eens een Kinder Bueno gegeten, maar ik beschouwde het altijd een beetje als een snack voor kinderen. Dit komt waarschijnlijk door de merknaam die erbij hoort: Kinder.

Everyone probably has had a Kinder Bueno before, but I always thought of it as a snack for children. I think that is because of the brand name: Kinder. It means ‘Children’ in German.

 photo DSC_0468_zpsccc0fe14.jpg

Ik vind het echter een perfecte snack voor eender wie! Het is lekker luchtig door het wafeltje dat errond zit en de repen zijn gevuld met een heerlijke hazelnootcrème. Ik moet zeggen dat ik niet altijd fan ben van de smaak van hazelnoot, maar hier vind ik hem echt lekker.

Je vraagt je misschien af waarom ik vandaag een artikel post over een tussendoortje. Wel, op de site van The Insiders kan je je inschrijven om producten uit te testen en zo kwamen wij terecht bij de Kinder Bueno. We mochten deze uittesten en aangezien ik grote fan ben van deze chocoladebom besloot ik er gelijk een artikel over te schrijven :)

I think it’s the perfect snack for anyone though! It’s nice and airy because of the crispy biscuit that’s surrounding it and the bars are filled with a delicious hazelnut cream. I must say I’m not always a huge fan of the taste of hazelnut, but I really like this one.

You might be wondering why I’m posting this article about a random snack. Well, on the website of The Insiders you can sign up to try out products and that’s how we came into contact with Bueno. We had the chance to try it out and as I’m a big fan of this chocolate heaven I decided to write an article about it straight away :)

 photo DSC_0480_zps5ccf48bf.jpg

Eet jij wel eens een Bueno? Of verkies je andere (of gezondere) snacks? Ik wissel graag af, maar soms heb ik gewoon enorm veel zin in wat chocolade!

De Facebook-pagina van Kinder Bueno vind je hier en de site van The Insiders vind je hier.

Do you sometimes eat a Bueno? Or do you prefer different (or healthier) snacks? I like to switch things up regularly, but sometimes I’m just craving for some chocolate!

You can find the (Dutch) Facebook-page from Bueno here and the website from The Insiders here.

 

~ Hannelore

Comment

