How I Wear Neon Lipstick

 photo DSC_0153_zpscc4b8cc9.jpg

Neon lippenstift is een grote trend op de runway deze zomer. Het is niet altijd makkelijk om te dragen, dus daarom laat ik jullie vandaag zien hoe ik neon lippenstift zou dragen.

Neon lipstick is a huge trend on the runways this summer. It isn’t always easy to wear, so today I’ll be showing you how I would wear neon lipstick.

 photo DSC_0139_zpse590cca1.jpg

Wanneer je felle lippenstift draagt, gebruik je best niet te veel make up op je ogen. Je lippen zijn dan al opvallend, dus dan kan je de look simpel houden met zachte make up op je ogen. Voor deze look gebruikte ik een huidskleurige oogschaduw op mijn oogleden en een lichtbruine kleur in mijn arcadeboog.

Whenever you’re wearing bright lipstick, it’s best to wear only a small amount of makeup on your eyes. Your lips will stand out, so you can keep the look rather simple by using soft makeup on your eyelids. For this look I used a skin coloured eyeshadow on my eyelids and a light brown colour in my crease.

 photo DSC_0141_zps088385cb.jpg

Om je ogen groter en lichter te laten lijken, kan je een wit oogpotlood aanbrengen op je onderste waterlijn. Dit vergroot het wit van je ogen waardoor je ook meer uitgeslapen lijkt.

To make your eyes look bigger and brighter, you can use a white eye pencil on your bottom lashline. This will make the white of your eye look bigger and you’ll look more awake.

 photo DSC_0143_zps81727799.jpg

Tot slot kan je alles afwerken met een goede laag mascara. Ik bracht ook wat mascara aan op mijn onderste wimpers zodat mijn ogen niet té licht worden.

To finish everything you can apply a nice coat of mascara. I also applied some mascara to my bottom lashes so my eyes aren’t too bright.

 photo DSC_0153_zpscc4b8cc9.jpg

De lippenstift die ik op deze foto draag is Kiss Kiss Hibiskiss van Catrice. Deze kleur zit helaas niet meer in het gamma, maar aangezien neon lippenstift zo’n grote trend is deze zomer, vind je echt overal felgekleurde lippenstift!

Ik draag niet echt vaak zo’n felle lippenstift omdat ik het soms wat te opvallend vind, maar ik vind het wel mooi als het heel goed weer is en ik me super vrolijk voel :)

The lipstick I’m wearing on this picture is Kiss Kiss Hibiskiss by Catrice. This shade has unfortunately been discontinued, but as neon lipstick is very popular this summer you can find it everywhere!

I don’t wear bright lip colours that often because I sometimes think it’s too much, but I do like it when the weather is really nice and I’m feeling happy :)

 

Draag jij vaak felle lippenstift?

Do you wear bright lipstick often?

5 thoughts on “How I Wear Neon Lipstick

  1. Rosanne says:

    Nu ik je artikel lees, bedenk ik me dat ik deze kleur ook heb :D Maar ik heb zoveel lipsticks dat ik hem een beetje vergeten ben. Thanks nu ga ik hem weer volop gebruiken. liefs x

  2. Paola says:

    Staat je goed! Ik draag zelf best vaak knal kleuren op mijn lippen. Meestal combineer ik het met een natuurlijke ooglook, maar soms ga ik ook wel voor lekker heftig met een knal ooglook!

  3. haticedogan says:

    I love this post! I did a review on Taylor Swift’s wonderstruck perfume and did a post about ‘comparing yourself to others’ It would mean alot if you could check it out and maybe follow me. You have areally lovely blogkeep up the good work! XXX hatice

Comment

