I Love… Raspberry & Blackberry Body Lotion

 photo DSC_0503_zps9e67b17d.jpg

Ik had al heel veel gehoord over de producten van I Love… en ik had er al wel eens naar gekeken in de winkel, maar ik wist er niet meer over dan dat ze fantastisch ruiken! In deze post kunnen jullie wat meer lezen over de moisturizing body lotion met framboos en braambes…

I had heard a lot about the products from I Love… and I’d looked at them at the store, but the only thing I knew about them was that they smelled amazing! In this article you can read a bit more about the moisturizing body lotion with raspberry and blackberry…

 photo DSC_0504_zps3979adda.jpg

Ik kreeg deze body lotion cadeau van Lylith en wat was ik blij! Ik hou van crèmes die lekker ruiken en ik draaide deze bus dan ook meteen open om uit te testen. De eerste geur die me opviel was een heel zoete braambessengeur, maar daarna rook ik ook de framboos. Ik vind persoonlijk dat de lotion niet artificieel ruikt, maar het hangt af van wat je zelf verwacht van de geur van framboos & braambes.

De bus bevat ongeveer evenveel product als andere body lotions, maar ik vind de verpakking wel veel beter dan een gewone pot. Deze crème bevat namelijk een pomp waardoor je niet steeds je handen moet gebruiken om product uit de pot te halen. Zo blijft de lotion veel hygiënischer.

I received this body lotion from Lylith as a gift and I was so happy! I like creams that smell nice and I immediately took the cap off to try it out. The first scent that I stood out to me was the very sweet blackberry scent, but after that I also smelled the raspberry. I personally think that the lotion doesn’t have artificial scents, but it really depends on what you expect from raspberries & blackberries.

The bottle contains is about the same size as any other body lotion, but I like the packaging of this one a lot more than the ones that are in a pot. This cream has a pump so you don’t always have to use your hands to take the products out of the packaging which is a lot more hygienic.

 photo DSC_0505_zpsf1f4b27d.jpg

Wanneer je de body lotion op je huid smeert, komt er een heel sterke framboosgeur vrij. Deze kan in het begin wat overheersend zijn, maar gelukkig wordt hij al snel wat zachter. De crème is vettig, maar hij trekt wel snel in je huid waardoor je niet eerst een half uur in je ondergoed moet rondlopen om te wachten tot je niet meer plakt. Ook nadat de crème helemaal in je huid is ingetrokken blijf je de fruitige geur ruiken.

Na het aanbrengen van dit product merk ik dat mijn benen en armen veel zachter zijn en ook zacht blijven. In de winter gebruik ik niet zo vaak body lotion, maar in de zomer wil ik graag dat mijn benen er goed uitzien en dan smeer ik ze ook veel meer in. Deze crème komt met andere woorden als geroepen!

As soon as you put the lotion on your body, you can smell a very strong rasberry scent. This can be a little bit overpowering at first, but luckily it fades quite soon. The cream is pretty greasy, but it does soak into your sking fairly quickly so you don’t have to wait half an hour before putting on any clothes. Even after the cream has soaked into your skin you can still smell the fruity scent.

After applying the product I noticed that my arms and legs were immediately a lot softer and that they stayed that way. During the winter I don’t use body lotion very often, but during the summer I like my legs to look nice so I put on lotion more often. This product is just what I need!

 photo DSC_0502_zps14eab85b.jpg

I Love Cosmetics kan je bij verschillende winkels vinden. Zo kan je het onder andere krijgen in Douglas en ik denk ook in Di en Ici Paris XL (hoewel ik van deze laatste twee niet 100% zeker ben).

You can find I Love Cosmetics at many different stores. I’m pretty sure you can find it at Douglas, but I think Di and Ici Paris XL also sell these products (although I’m not entirely sure).

 

Heb jij deze producten al eerder uitgetest?

Have you tried out these products before?

 

~ Hannelore

Comment

