Rediscovering Old Products #1

 photo DSC_0791_zps895a024a.jpg

Ik ga een nieuwe uitdaging aan! Vanaf vandaag ga ik mezelf ertoe aanzetten om cosmeticaproducten te gebruiken die ik al lang niet meer heb gedragen. Ik doe dit vooral voor de nagellak omdat ik veel potjes heb die ik nog bijna nooit op mijn nagels heb gehad. Het product van vandaag is dan ook een mooie donkere nagellak.

I’m in for a new challenge! From today on I will force myself into using products I haven’t tried out for a long time. I’m mostly doing this because of the bottles of nail polish that I own and that I haven’t used much yet. The product I’m starting with is thi pretty dark nail polish.

Deze nagellak kocht ik jaren geleden. Het is al zo lang geleden dat ik zelfs niet meer weet waar precies…
Misschien komt hij van de Action, maar daar ben ik niet zeker van. Hij is van het merk The Color Workshop en dat is ook alles wat er op het flesje staat. Het is best klein, maar voor mij hoeven nagellakflesjes ook helemaal niet te groot te zijn (dan droogt de lak te snel uit).

I bought this nail polish years ago. It has been so long that I don’t even remember where exactly I got it…
It might be from Action, but I’m not sure of it. It’s by the brand The Color Workshop and that ‘s all that’s on the bottle. It’s pretty small, but I don’t think bottles of nail polish have to be big (because the product will dry out way faster).

 photo af8c2671-5259-423b-8296-27f73e165e39_zpsee0d0b92.jpg

Geloof het of niet, maar ik had deze nagellak nog NOOIT gedragen. Donkere kleuren schrikten me altijd wat af en daarom durfde ik hem nooit echt te dragen. Omdat ik het toch een mooie kleur vond – en ik redelijk benieuwd was – besloot ik hem op te doen.

Believe it or not, but I have NEVER worn this lacquer before. I wasn’t really in for the dark colours and that’s why I never dared to wear them. Because I thought it was a pretty shade – and because I was quite curious –  I decided to wear it anyways.

 photo DSC_0785_zps41b27237.jpg

De nagellak lakte eerst streperig, maar na drie dunne laagjes zag hij er perfect uit. Bij kunstlicht lijkt hij heel donkerbruin met een rode gloed, maar in de zon of in fel licht zie je dat er eigenlijk fijne glitter in de lak zit. Ik vind het een prachtige kleur omdat ze donker is, maar niet zwart (wat ik persoonlijk soms wat té donker vind). Hij blijft niet extreem lang zitten, maar ik ben er zeker van dat ik hem nog een keer zal dragen.
Op de foto hierboven kan je de kleur beter zien.

The nail polish is a bit streaky, but after three thin coats it looked perfect. In artificial lighting it looks like dark brown with a red glow, but in the sunshine or in bright lighting you can see that it contains tiny particles of glitter. I think it’s a gorgeous colour because it’s dark, but not black (I think that can be slightly too dark at times). It doesn’t stay on for that long, but I’m sure I will be wearing it again.
On the picture above you can see the colour more clearly.

 

Deze eerste herontdekking was alvast een succes! Ik ben benieuwd naar de volgende :)

This rediscovery was a great succes! I’m curious for the next one ;)

 

~ Hannelore

 

Comment

