DIY: Makeup Holder

 photo Holder1_zps64357332.jpg

Hoi hoi allemaal!
Ik heb de laatste maand niet kunnen bloggen.
Gelukkig heeft Hannelore jullie overstelpt met blogposts en bij deze wil ik haar nog eens bedanken voor al het werk dat ze gedaan heeft tijdens mijn afwezigheid.Vandaag ben ik echter weer helemaal terug. Ik heb me dit weekend eindelijk eens bezig gehouden met iets dat ik al heel lang wilde doen.
Toen ik in Big Bazar kwam zag ik een grote pot voor theelichtjes en decoratie zand staan voor maar enkele euro’s.
Zo maakte ik deze leuke make-up borstelhouder.

Hi everyone!
I haven’t been able to blog this last month.
Luckily Hannelore wrote lots of blogposts and that’s why I want to thank her again for all the work she has done in my absence.But I’m back now and this weekend I’ve finally done something that I’ve wanted to do for a long time yet.
When I went to Big Bazar I ran into a big tea light holder and decoration sand for only a few euros.

 photo Holder2_zps948093b3.jpg

Veel mensen bewaren hun make-up borstels zo, dus misschien kende je ze al, maar toch wilde ik ze nog even delen
Mijn borstels stonden eerst in een beker, maar hierdoor vielen ze al vaak om en zaten ze ook nogal door elkaar.
Dankzij het zand staan ze stevig vast en vind ik meteen de borstel die ik nodig heb.

A lot of people keep their makeup brushes like this, so maybe you knew it already, but I wanted to share it anyway.
My brushes were in a cup first, but they kept falling and they were so disorderly.
Thanks to the sand they are staying put and I can always find the brush I need.

 photo Holder4_zpsa7400438.jpg

 photo Holder3_zps547d2cc8.jpg

Het leuke eraan is ook dat je decoratie zand in alle kleuren die je je maar kunt bedenken kan kopen.
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat er soms een paar zandkorreltjes aan mijn borstels blijven kleven, wanneer ik ze er uit neem.

But there’s also a fun part. You can buy decoration sand in every colour you can think of.
The only downside that I have discovered so far is that there can stick some grains of sand on my brushes, whenever I take them out.

 photo Holder5_zpscce5e65e.jpg

Mocht je dus nog op zoek zijn naar een eenvoudige en goedkope manier om je make-up borstels te bewaren dan heb je hem nu misschien gevonden.

If you happened to be looking for a simple and cheap way to keep your makeup brushes, than maybe you have found it.

I love you guys and I’m ready to blog again
~ Lilyth

 

Comment

