We Graduated!

 photo WeGraduated_zps65af777e.jpg

We did it! Gisteren studeerde Lilyth en ik studeerden af van het middelbaar. We zaten er zes jaar, maar nu is het tijd voor iets nieuws. Wat staat er allemaal op de planning? We gaan allebei twee totaal verschillende kanten uit: Lilyth trekt de wijde wereld in met een uitwisselingsprogramma van WEP. Gedurende een jaar zal ze in de Verenigde Staten verblijven en daar naar school gaan.Β HierΒ kan je meer lezen over haar plannen.

Ik blijf veel dichter bij huis en ga studeren aan de universiteit. Talen zijn altijd al mijn passie geweest en daarom ga ik dan ook Taal – en Letterkunde Engels-Duits studeren. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar tegelijkertijd ga ik het middelbaar ook echt missen. Ik heb er veel geleerd en ik heb er ook veel mensen leren kennen. Veel van hen ga ik waarschijnlijk niet of amper nog terug zien en dat is best een enge gedachte. Je zit jarenlang samen in de klas of op school en nu ga je plots allemaal een andere weg uit.

Vandaag wil ik iedereen die dit jaar afstudeert of een andere weg op gaat enorm veel succes wensen. Vergeet niet om te doen wat je graag doet en ga ervoor!

 

We did it! Yesterday Lilyth and I graduated from high school. We had been Β there for six full years, but now it’s time for something new. What’s up next? We are both taking two entirely different roads: Lilyth will be discovering the world with an exchange program from WEP. During an entire year she will be stayin in the United States and attend school there. You can read more about her plans here.

I’m staying closer to home and will be going to university. Languages have always been my passion and that’s why I’ve chosen to study English – German. I’m really excited for it, but at the same time I’ll really be missing high school. I learned so many things there and I also met some amazing people. I probably won’t be seeing many of them anymore and that’s a pretty scary thought. You’re in one class or in one school together with this people for years and then all of the sudden you all go and do different things.

Today I want to wish everyone who is graduating this year or who is taking a different path a lot of luck. Don’t forget to do what you like to do and go for it!

 

~ Hannelore

Comment

