Update WEP: Vertrekdatum

Zoals jullie misschien wel weten ga ik op The Beautynary mijn vrienden, familie en ook jullie op de hoogte houden van mijn jaar in de Verenigde Staten. Aangezien ik nog steeds geen gastgezin had, was het plannen van mijn afscheidsfeestje een beetje moeilijk. Goed dat gastgezin heb ik nog steeds niet (nog steeds spannend dus :-) ), maar ik heb wel een vertrekdatum doorgekregen.

As you may know I’m planning on keeping my friends, family and you guysΒ  posted about my year in the United States on The Beautynary. Since I didn’t have a host family yet, planning my goodbye party was quit difficult. Okay, I still don’t have a host family (that’s still really exciting :-) ), but I do have a departure date now.

28 augustus stap ik definitief op het vliegtuig om een jaar lang hopelijk het echte “American High School” gevoel te hebben. Eerst reis ik echter nog voor 3 dagen naar New York met andere Weppers. Daarna organiseert mijn Amerikaanse partnerorganisatie nog een oriΓ«ntatie in Chicago en dan vertrek ik eindelijk naar mijn, tot nu toe nog onbekende, gastgezin.

On the 28th of August I will board a plane to hopefully have the real “American High School” feeling for a year. However I’m going to New York first with other Weppers. Afyerwards my American partnerorganisation organises another orientation in Chicago and then I can finally go to my host family, that I don’t now yet.

Dat wordt zeker en vast een drukke tijd, maar ik heb zo’n zin om deze steden te ontdekken. Nu kan ik eindelijk beginnen aftellen, maar eerst nog even genieten hier in BelgiΓ«.

That will definitely be a busy period, but I’m also really looking forward to discovering these cities. Now the count down can really begin, but first I’m going to enjoy my time left here in Belgium.

Hot summer kisses!
~ Lilyth

2 thoughts on “Update WEP: Vertrekdatum

  1. Liz says:

    Supercool dat je naar de US gaat. Ik ben trouwens op deze blog gekomen omdat ik over wep wat dingen was aan het zoeken :) Ga je blijven bloggen over je avontuur in Amerika? Toffe blog trouwens :) Xx

    • thebeautynary says:

      Dankjewel, wat leuk dat je onze blog nu ontdekt hebt. Het is zeker de bedoeling dat ik jullie alles vertel over mijn avontuur ginder. Als je vragen hebt over WEP of twijfels, extra info wilt, aarzel dan niet om me een mailtje te sturen ;-).

      Xxx
      ~ Lilyth

Comment

