The Nom Nom Nom Tag

 photo DSC_0695_zps8428f7e4.jpg

Ik had weer zin om nog eens een tag te doen, en deze ‘Nom Nom Nom Tag’ kwam ik al op heel wat blogs tegen. Hij gaat over eten en als je me een beetje kent weet je vast wel dat ik heel erg houd van eten ;)

I felt like doing another tag, because I came across this ‘Nom Nom Nom Tag’ on many blogs. It’s all about food and if you know me a little bit you know that I like food a lot ;)

 photo DSC_1379_zps1e93d6ff.jpg

Wat vind jij lekker wat verder iedereen vies vindt (en andersom)?

Ik lust best graag een ham-en-kaas tosti met donkerbruine suiker. Yep, geen alledaagse combinatie maar wel heel lekker!

Wat ik absoluut niet graag lust is warme of gesmolten chocolade. Ik weet niet waarom, want ik lust heel graag gewone chocolade, maar gesmolten is het niks voor mij.

What do you like that everyone else hates (and vice versa)?

I really like ham-and-cheese tostis with dark brown sugar. Yep, not an everyday combination but really delicious!

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?

Ik kook niet enorm veel, dus er is niet echt iets dat ik veel te vaak kook, maar wanneer ik zelf voor het eten zorg is het meestal een pastaschotel. Je zou dus kunnen zeggen dat deze vaak op tafel staat.

What is your favourite thing to cook (and is something that you make too often)?

I don’t cook that often, so there isn’t really anything that I make too often, but whenever I do cook something it’s most of the times something with pasta. I guess you could say that I make that quite often.

 photo DSC_0695_zps8428f7e4.jpg

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?

Ik heb niet echt een favoriet restaurant, maar ik zou wel elke dag sushi kunnen eten. Een fantastisch Japans restaurant zou dus niet slecht zijn ;)
Ook drink in enorm graag bubble tea, maar dat is niet echt een restaurant.

In which restaurant would you like to eat every day?

I don’t really have a favourite restaurant, but I wouldn’t mind eating sushi every day. I guess I’d go for an amazing Japanese restaurant then ;)
I also really like to drink bubble tea, but that probably doesn’t count as a restaurant.

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?

Wat een moeilijke vraag! Ik denk dat het gewoon een soort van kip Hawaii zou zijn met ananas en perzik. Ik ben niet erg origineel als het op broodjes aankomt…
Qua naam, een Summer Sandwich misschien? Ik heb echt geen idee ;)

If there would be a sandwich named after you, what would be on there and what would it be called?

This is a really hard question! I think it would just be something like a chicken Hawaii with pineapple and peach. I’m not that special when it comes to sandwiches…
And for a name, maybe a Summer Sandwich? I really don’t know ;)

Deel een handige kooktip:

De beste kooktip die iedereen zou moeten gebruiken is om al je maaltijden te proeven. Zo weet je wat je klaarmaakt en of het ΓΌberhaupt lekker is. Naar mijn mening voel je het eten zo ook beter aan en leer je de producten kennen.

Share a cooking tip:

The best cooking tip I know of is to always taste while you’re cooking. This way you know exactly what you’re preparing and if it’s any good. I also think you get to know the products better this way.

20130618-192415.jpg

Wat staat er nog op je food baking bucket list?

Ik heb al enkele keren macarons proberen te maken, maar ze zijn nog nooit echt goed gelukt. Dit zou ik dus graag nog eens leren (als er iemand een goed recept heeft, mag je dit altijd achterlaten in de comments!).

What’s on your food baking bucket list?

I have tried making macarons before, but they never turn out quite right. I would like to learn this (if anyone has a good recipe, you can always leave it in the comments!).

Zelf koken / eten bestellen / buiten de deur eten?

Dit wisselt bij ons thuis altijd af. We koken wel het vaakst zelf, maar zo nu en dan bestellen we eens wat of gaan we buiten de deur eten.

Cooking / ordering foord / going out for dinner?

This always changes with us. Most of the times we make our own dinner, but every now and again we order something or we go out for dinner.

Ben je ergens allergisch voor?

Niet dat ik weet… (Ik zal maar niet te hard roepen, want wie weet kom ik zo nog iets tegen)

Are you allergic to anything?

Not that I know of… (I hope I won’t find something to be allergic to now I’ve said it)

DSC01339

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd/week/dagen?

Ik hou momenteel erg van Griekse yoghurt (daar kon je eerder deze week al een artikel over lezen).

What has been your food obsession lately?

Right now I really like Greek yogurt (you could read about this earlier this week).

Wat is je favoriete toetje?

Dit is haast een onmogelijke keuze voor mij, want ik hou ontzettend veel van toetjes. Als ik toch moet kiezen, zou ik zeggen een lekker stuk taart. Chocoladetaart kan er bij mij bijvoorbeeld altijd wel in!

What’s your favourite dessert?Β 

This is an impossible question for me, because I adore desserts more than I should. If I have to name one, I’d say a nice piece of cake. I’m always up for some chocolate cake!

 

Zo, dat was het al voor deze tag! Hij was niet extreem lang, maar ik vond hem wel leuk om in te vullen :)
Als je zin hebt om hem ook in te vullen, twijfel dan niet!

That was it for this tag! It wasn’t that long, but I really liked filling it in :)
If you’re feeling like doing it as well, don’t hesitate!

 

Wat lust jij het liefst?

What food do you like the most?

 

 

~ Hannelore

Comment

